tq my follower

Thursday, November 8, 2012

Nasi Ambeng



Aku memang dah lama benor tak makan nasik ni...

Last aku mkn yg betoi-betoi pure masa duduk kat Klang dolu, 2 tahun sudah.

Itu pon aku beli kat pasar malam jer.

Since duduk Shah Aalam ni sekali pon aku tak pernah jejak pasar malam. 

Nak harapkan dapat mkn kenduri org Jawa mmg dah lame xde jemputan hu3 
(teringt dolu zaman baru kawen, selalu je dpt nasi ambeng)

Sekali tu bulan lepas aku termasuk satu kedai (ternasuk la sgt kan ha3).... 
Serai, Subang Empire Gallery.

Actually aku selalu lepak situ, tapi bab makan nasi aku fail kat situ, coz aku mkn light-light je kalo lepak situ.

Lunch hour so mmg ramai la kan.... tp dia nye serve mmg best dan cepat. Cume inviroment yg aku tak berapa berkenan coz sgt sempit, jln pon leh langgar kusi meja org.

Tapi makanan mmg best, portion pon besor, 1st time mkn kan... ingt sorg satu la plate nyer, sekali kau!!!!!

Jenuh nk abis kan satu pinggan, tp aritu mmg aku mkn byk dr bese sampai se'eh (padat) perut. 
Pasni kalo mkn kat sini, aku nak share je ngan en 'Boss' .

Berbalik kpd menu org Jawa ni, nasi ambeng, kalo mkn dlm talam lg la feeling meeling he3...

Camner la feeling mkn dlm talam tu kan... Aku x pernah try lagik.

Korang pernah???


No comments:

Post a Comment