tq my follower

Saturday, November 26, 2011

Kain Pelikat La... La...Laa...

Entry last week ade aku cite pasal nak carikn ank bujang aku yg cumil & manja tu kain pelikat saiz kecik kan??? Kan???? Kan?????

Alhamdulillah, dpt jugak kain nye, sampaikn en 'Boss' belek2 bende lain kat kedai tu. Byk mende best jual dlm tu w/pon kedai nyer tersorok tepi2 jer.... tp kain batik saiz kecik xde, so misi mencari tuk Rereen akn berjln plak lepas nih...

Nanti nk repeat lg kat kedai tu beli jubah tuk Eddin, comel sangat, nak2 kalo Eddin follow atuk dia pegi solat kat surau kat kg en 'Boss' mmg dah terbayang2 dah... ke enseman ank bujang aku tu... ha3

Jauh plak melalut nih, jom tgk kain pelikat yg indah seindah muke Eddin (penuh ngan bedak) yg memakai nyer hik3...


 mmg byk produk kekain ni dr Indon, termasuk la yg nih....

 bile pakai kain pelikat br, terus nk solat, w/pon salah kiblat tu...

 konon tgh solat la tewww

bile duduk tahiyat akhir jer dia ckp sakit kaki, nmpk sgt bdn dia ni berat kui3...

Pas solat pakai kain baru, aku tetiba teringat permainan aku masa kecik dolu pas solat, main ngan kain pelikat & kain batik, ikat kat dpn kepala, pastu bukakan kain, msk kn kepala, so jd mcm ni lah......

 mule2 bkn main suke diaorg main ngan kain nih....

 lame2... dua2 pon rimas, coz kelubung jer dlm kain tu

 mcm2 action dua beradk nih....

utk pengetahuan sume, Rereen tu pakai kain batik aku, so saiz besor la.... tp ttp nak jugak matching ngan Eddin 

(kain batik aku sume mcm baru, coz pakai wat bwk mandi je kdg2, tp masa dlm pantang je aku wajib pakai hari2!!!!, waktu lain jgn harap!!! yg abah aku belikn masa aku sek dolu pon ade lg, hebat kan aku ha3....)

2 comments:

  1. ala ensemnyer pinky boy pkai kain pelikat...kaib batik reren da dpt ke alg?mesti sweet klo dieorg pakai..;p

    ReplyDelete
  2. alaaa.... lom dpt tuk rereen lg, mmgu ni blk slim river nk try carik kat sane plak... si Eddin tu hari2 nk pakai kain tu, w/pon bkn nk solat ha3

    ReplyDelete