tq my follower

Thursday, November 10, 2011

Malam Aidil Adha 11'

Memang setiap kali raye FIL & MIL akn menjemput orang berarak singgah ke umh untuk dijamu mkn2...

Musti korang x tau pe itu berarak kan?????

Ia adalah satu xtvt bertakbir beramai2 dr awl kg sampai ujung kg di mlm menjelang raye beramai2, kalo ade umh yg jemput naik umh, tuan umh akn menhidangkn sedikit juadah & mereka akn bertakbir & membaca doa selamat dlm umh tersebut.

Tp raye aji skit je umh yg jemput naik umh, tp raye pose mmg x cukup perut nk mkn byk umh he3... ni dr sudut pandangn mata en 'Boss' yg sepet tu laaaaaa ha3....
(ingatan xtvt ni hanya dilakukan oleh LELAKI saje, coz aku x pernh nmpk pompuan join xtvt ni)

Tp umh FIL mmg wajib tiap2 kali raye, umh ketua desa la kannnn (ketua kg)

So this year aku & MIL msk mee goreng je tuk jamu org2 tu. Tambah kuih2 raye skit & grape, umh kami umh pertama coz kali ni start dr awl kg, kalo dr ujung kg start sah2 dkt2 kol 1pg br smpi umh FIL.

ni mee goreng mamak aku & MIL msk same2

 ni en 'Boss' yg belikan, mmg peberet dia bg nih...

 kuih siput comei MIL aku wat

ni plak apam polka dot kwn aku wat dr klang, aku order sblm blk kg

 saprah no 1

x berseni langsung aku susun nih kui3

ni bdk pegi solat maghrib sampi isyak kat usrau, siap jd asst atok he3
siap dpt kwn baru, abg2

yeayy2.... nk ikut atok berarak

 tgh bodek atok nk ikut, tp x lepas, coz ujn renyai2 masa nih...

muke failed ha3, sian busyi2 mommy

No comments:

Post a Comment