tq my follower

Tuesday, April 29, 2014

Ke Kumon Kite


Lepas je Rereen berjaya membuktikan yg dia mmg bdak yg bijak (cheeewahhhh br dpt 3 medal)

Matematik Rereen agk lemah berbanding subjek2 lain.

Aku ngan en 'Boss' decided anto Rereen ke tuiyen.

Belek punya belek, akhirnye KUMON la yg paling ok dan plg senang nak antor dan ambk.

Dalam Plaza Masalam je pon.


Ni muke budak gumbira nak mula KUMON

Aku plak muke cuak coz parent dulu kena test sebelum ank test, w/pon simple test tp en ' Boss' awal2 dan back off.

Aku sorg je kena hadap, cisssssssssss aku bkn takut tp nak berdepan ngan omputih dr New Zealand tu je yg gegar skit hahahahaha

Akhirnye aku berjaya jugak hadap minah salleh tu w/pon mule2 mcm blur jer

Nmpk sgt dh kejung lidah dah lama x spekang hihihihi

Dgn bayaran RM130 bln Mac aritu la, ni bln Mei dh naik RM150/month.

Alhamdulillah w/pon aku  terpaksa mengasah bakat mengira tanpa calculator, coz kena check all the wooksheet sblm anto ke centre hari2 okey.

Konsep yg bgs mak pn kena train math sekali, Rereen nmpk bole follow konsep self learning ni...

Semoga berjaya anak, thn dpn Eddin follow kakak ye....





No comments:

Post a Comment