tq my follower

Wednesday, May 14, 2014

Terjebak Beli Baju Bajan On9

Sejak 2, 3 menjak ni aku giler ber IG 

Instagram derr......

Sejak tu la ari2 aku dok usha baju bajan dan segala bagai org jual kt situ huhuhuhu

Mane tahan beb hari2 tgk jer, sekali sekala nak gak try membeli hehehehe

Puas dok belek2 berhari2

Akhir nye dpt le satu IG yg mmg murah dr yg lain2 

Saiz pon seakan2 muat ngan saiz badan K.Ton yg bam bam ni hahahaha

Org lain leh pakai aku pon nk la try kannn....

So ke Star Apparel (sila carik dlm IG) mentranfer duit-duitan 


pencil skirt en misai2 ni aku beli dgn rege 40 hengget

mule2 dpt tu cemas jugak takut x celus kaki K.Ton yg bam bam ni 


yg ke 2 celoreng blouse ni

Rege dlm 35 hengget kot dh lupe hihihi

Hampir K.Ton x muat tang lengan, namun K.Ton gagah kn jua

Taraaaaa..... 

Merasa aku pakai 2 bende alah ni w/pn org dh sibuk beli long skirt tutu plak

Janji merasa yer idokkkkk???

No comments:

Post a Comment