tq my follower

Wednesday, February 20, 2013

Eddin dah Sekolah

Assalamualaikum  & Salam Satu Malaysia (mcm berita tv1 plak)

Dah lama aku x undet xtvt aku seharian kat umh kan hu3

Semenjak bdk2 skol ptg ni, penyakit M tu sering je datang2 he3

So hari ni aku nak story mori pasal Eddin.

Org lain dah sebln sekolah, tp Eddin 1st Feb hari tu br enrolled kat Smart Reader Kid, Sec9.

Aku lak yg terlebih excited tgk ank bongsu nak sekolah (bongsu ker ???) ha3

Dapat je uniform terus try bagai x hendak. 
Nak bukak basuh dolu pon dia x bagi, adoyaiiiiii

Bermula lah kerja en 'Boss' & aku menghantar dan mengambik anak pergi & blk skol.

 detik2 pertama ank bujang manja aku ni bersekolah dpn skol & dlm kelas. 
Tak habis2 lambai mommy. 

Aku duk kat depan kelas dia dlm 1/2 jam then aku blah.

Berdating dgn en 'Boss' sampai abis skol Eddin 4.30 ptg.

Terasa kepelikan xde ank2 follow bile outing. 

Mcm couple2 dulu plak, cume saiz jer dh beza hak3


 1st day blk dr skol ni, mintak mkn roti canai kosong tp dia nak 2 keping!!!!! 
mcm tgn dia tuh. Ngalahkan org tua...

Tapi licin dia kerja kan roti canai tu!!!

 2nd day tu hr Jumaat so lama skit tunggu Rereen blk skol dlm 6.30 ptg.
Tgk ape xtvt Eddin!!!!

Selamba badak tido kaki ke atas kat Stabak muahahahaha mcm papa dia nye Stabak tuh...

 dua bdk br blk dr skol & dah lapar sesangat!!!!

Minggu ni  dah masuk minggu ke 4 Eddin sekolah.

Semalam dia start enjin ckp tak mau pegi skol, Alamakkkkk!!!!!!

Ni sume gara2 dia belum betoi2 boleh ingt sume alphabet berserta objek2 nye sekali!!!!! 

Dlm pd tu dia tambah la lauk2 lain, takut tecer la, tecer marah la, x tau kelas la, oooohhhh mcm2 alasan x munasabah kuar dr mulut si tembom aku nih!!!

So ats nasihat en 'Boss' kami terpaksa janji kan dia sesuatu yg besor skit kasi dia hari2 nak g skol (mmg tecer situ garang skit tp aku lg garang kat umh ha3)

Sempena besday dia March ni kami belikn dia robot besor skit. Harap2 terbantut la niat x suci Eddin tu. Kalo x parah ooooo.....

Dh la kami dh settlekn 1K lebih tuk registration + fees until March ni. Masak!!!!!!

 

 



No comments:

Post a Comment