tq my follower

Tuesday, February 5, 2013

7 tahun sudahhhh.....

Walau pon dah seminggu berlalu, tp aku tetap nak update besday Rereen 29 Jan 2013.

Dah beso anak dara aku.....

Tak lama dah dia akan lebih tinggi dr aku. Tinggal aku sorg2 jd si pendek huk3

Semoga sentiasa menjadi anak solehah dan berjaya dunia akhirat ya Kathreen Nur Khaleeda

Walaupon jatuh pada hari Selasa, aku dan en 'Boss' still celebrate kecil-kecilan mlm tu.

Kali ni kami lepak Laman Grill, restoran Chef Zubir kat Section 13 tu.

Makan la set Meat Lover ni ngan satu lagi set ape ntah aku pon tak henggat, tp ada ayam la.

meat Lover

ambik berkat sebelum mkn

tgk beday gur dah kelaparan

Kek pon by pieces jer beli, coz ingt nak celebrate beli kek beso weekend aritu sekali tak jadik daaaaaa.... Tp diaorg still gumbire mkn 2 pieces kek SR.



En 'Boss' ade meeting lak kat KL, terpaksa la tundakan lagik celebration. 

Si Rereen dah tak sabor sgt nak tiup lilin sambil pakai topi bling2 dia tu!!!! 

Sabo ok Rereen.

Kami ingat nak pegi luar dr Klang Valley utk celebrate kali ni, tunggggguuuuuu..................

No comments:

Post a Comment