tq my follower

Monday, June 13, 2011

hasil collection adik-adik ku

Oleh kerana adik-adik aku tengah loaded sekarang ni, aku suruh diaorang share beli camera digital, aku beli gak so dia orang pon nak la same-same kan.....

Masa beli Camera Sony aku tu, dah puas aku survey harga-harga sume camera yang bersesuaian, so mane-mane tempat pon same jer, yang lain cume tentang pakej yang di include oleh tokey kedai jek....

So sambil aku bawak mak & adik bongsu aku makan nasi padang kat Subang Parade, aku beli la sekali camera tu kat kedai yang memang ramai orang sampai terkeluar-keluar orang dalam kedai tu, xpesially weekend, tp smlm khamis mlm jumaat, so kurang skit la orang nyer......

Best la plak beli camera kat sini, tambah RM10 jer dapat up grade memory card sampai 8G!!!!! 
huuuuuuuuuyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!

Jeles betol aku kat adik-adik aku tu, tapi dah nasib dia dpt pekej yang best kan..... cume kali ni aku beli brand OLYMPUS, tapi yang pasti color dia tetap MERAH okeyyyyyy...

Ni la camera comeyyyyy tu :-





2 comments:

  1. dah adis godek lar...huhu...
    tggl nk snap gambor yg vogue lagi diva's je..

    ReplyDelete
  2. ha3... itu nak dgr tu, bagus2!!! cpt2 load pica vogue lg diva tuh.... ;)

    ReplyDelete