tq my follower

Wednesday, June 29, 2011

salah ambik flavor

Sabtu minggu hari tu, yang aku bawak Rereen & Eddin ukur 2 bangunan mall tu, en 'Boss' tersilap ambik susu untuk Eddin. Al maklum la, ambik dari almari yang berkunci, siap kena press bell kat tepi almari tu nak panggil orang suruh ambik kan susu tu.

Tu yang en 'Boss' yang tak perasan flavor ape yang dia pilih, sebenar nyer dia nak ambik Honey terambik plak Original. 

Parah!!!! Si Eddin ni, memang particular sangat, skit rase lain pon mesti macam terminum susu basi bunyi nye hu3....

Hari Isnin nak buka kotak susu tu, baru aku perasan, yang en 'Boss' dah tersalah. Resit pon dah kemana terbang, camner nak tukar.

Publish kat fb pon, macam xde pon yang berminat nak beli, so td aku masukkan dalam mudah.com je laaa... Hope ade orang nak beli. Aku jual murah jer, 33 hengget (market value 43 hengget tuh). Harap ade la nak beli susu tu, kalo aku simpan pon xde orang terdekat yang minum susu tu.





No comments:

Post a Comment