tq my follower

Saturday, March 16, 2013

Gara-gara Kerawai

Sila goggle bg sesiap yg conpius ape itu kerawai.

Cite ini berlaku masa adik beradik en 'Boss' wat BBQ kat blk umh Ude (adk no 2 en 'Boss')

W/pon kecik tp bisa dia sgttttttt laaa...

Ni la kesan gigitan kerawai tu. 

Satu umh gegar dgn sore Eddin yg kuat.



Harimau kumbang kt hutan belakang umah adk en 'Boss' ni pon aku rase terkujat dgn sore dia.

Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Elok habis je atuk nye amin kan doa selamat. Telekung pon aku x sempt bukak lagik.

Tetiba kaki dia dikeras kan mcm 'krem' tu. Aku ingt dia krem.

Dia plak x ckp yg kena gigit something, melalak jer sekuat hati.

Sekali Uwaaaaa!!!! Aku ok lg.

3 kali Uwaaaaaa aku dh panik gile badak dah...

Rasa nak jerit kat kuat2 "Yanggggg!!!!! Anak kite!!!!!"

Nasib FIL & MIL mmg ade kat sebelah aku masa tu, so cover cunnnn aaaaa.. padahal mmg cuak gile!!!!

Yang en 'Boss' pon x masuk2 lagi dr membakar kt belakang umh.

Seminit pastu br FIL nmpk kerawai tu yg dah tergolek xcident dgn kaki Eddin, terus FIL ketuk sampai mati. 

Mmg hampehhhh itu kerawai!!!!!!

Eddin tangisan & sore mu yg kuat menggegar seluruh alam ni la buat mommy takut dan sayu ank oiiiiiiiii 

Please don't do next time hokeyyyy.

Kerawai ni mmg bisa, so sakit dia akn berdenyut2. Bile berdenyut je Eddin bantai melalak kuat!!!!!

Bile berdenyut jer melalak kuat lagik!!!!

Aduhhhh!!!! Nasib atuk nye rajin melayan cucu yg manja terlebih ni.


9 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Saya dah dewasa. Pernah disengat tebuan beepuluh ekor serentak.. OK.. Macho jer.

    Tapi semalam kena sengat sekor d tapak kaki.. Ya Allah.. Hanya Kau saja yg tahu betapa sakitnya.

    Lebih dr 15jam sakit berdenyut.
    Sakit masa disengat macam ditebuk diketuk paku ke tulang

    Memang wajar lah gegak gempita alam kalau kena pada yg x mampu tahan sakit

    ReplyDelete