tq my follower

Monday, April 28, 2014

Anugerah Cemerlang Tahun Satu 2013 Rereen

Korang mesti dah dengar aku bebel2 pasal prestasi Rereen akhir tahun lepas kan.

Tetiba bulan 2 aritu dpt surat ni 

Alhamdulillah tercalon jugak ank pompuan aku tu hehehehe kembang montot jab

Tapi anugerah ape aku belom tahu lg.

 Setelah membaca aturcara majlis dan senarai2 anugerah, sekali lagi aku tersenyum lebor (dah la muke lebor senyum plak lebor hihhihihi) ade aku kesah ank perempuan aku tuh

Rereen mendapat anugerah cemerlang untuk 2 mata pelajaran yg cecah band 6 iaitu BM & Sains dan anugerah untuk cemerlang keseluruhan.

Tahniah anak mommy, w/pon BI yg sepatut nye tercalon gak band 6 x dpt dek kerana asma hujung2 nak cuti sekolah aritu.

Mommy tetap yakin tahun depan ank mommy boleh dpt lebih lg pada tahun ni 2014.

 Puan Guru Besar memberikan medal pada Rereen

BFF Rereen, Tasha membolot abis 5 medal 
siap msk dlm paper bag lagi,
4 subjek dan 1 anugerah kecemerlangan keseluruhan
tahniah Tasha & Rereen

 sebelum keluar sekolah ambik gambo depan gate B 
malu nk ambik kt dlm sekolah weiiiii 
org lain lg byk medal takut org ckp poyo sgt!!!!

Tapi aku tgk parent yg ank nye dpt 1 medal pon bwk camera beso gedabak ngalah kn nk ambk gambo org kawen hehehehe

muka budak happy dpt medal

 pusing2 kat sini ingt nk lunch sini sekali full booked laaaa

sorang happy sorg dah x sedap bdn nk demam

 
 Lunch Restoran Asyid
Lamb Shank & sewaktu dgn nye

No comments:

Post a Comment