tq my follower

Monday, April 21, 2014

Besday Rereen, Sekolah, Chilli's & Home made cake

Salam semua..... 

Lama nye aku menghilangkn diri....

Huhuhu sibuk beno menguruskn kehidupan seharian sampai x leh arrange masa nk updet.

Sebeno nye rindu sgt nk updet.

Tapi xpe, slow2 aku share cite2 yg terdahulu ok. 

Jom imbas blk cite bulan Januari.
 .
.
.
.
.
.
.
.
 
29 Januari 2014 adalah hari jadi Rereen yg ke 8 tahun.

Dah 8 tahun anak dara aku sorang ni.....

Rasa nye baru jer aku bersalinkan dia kt Hospital Slim River dlm pom pom pom bunyi mercun Cina Slim tu sambut Tahun Baru Cina.

untuk kawan2 sekolah aku sedia kn setiap sorg goodies bag, salah satu nye apam polka dot dari kwn aku si Zai


Petang tu blk sekolah en 'Boss' bawak plak pegi Chili's dinner, dpt la surprise dessert ngan lilin sebatang sambil nyanyian hepi besday dr staff Chili's tu. 

Kuat giler hokeyy

Besok nye 30/01/2014 lepas Subuh bertungkus lumus aku menyediakn kek leleh, jenuh wassap member2 nak buat kek ni hahahahah akhir nye berjaya jugakkkkk


besday gur  busyuk2 mommy


tgk diorg excited nk ptg kek, tp x tau la camne rasa nye hihiihi

mmg moist kek ni

tp bdk2 ni kureng skit nk mkn byk2 kek.

ni closed up kek leleh 
pestime dlm hidup aku buat kek hahahahaha

X bape semenggah tp bole la kan....

Barang nk buat punya la mahal omakkkkk aiiiiiiiiii

Mmg lepas ni aku x buat dah kek, baik beli takat nk makan ank beranak sudah hahahahaha

Sekadar mencuba, semua org boleh buat sure aku nk jugak (ayat x bole blah hahahaha)


No comments:

Post a Comment