tq my follower

Tuesday, November 22, 2011

Concert & Graduation Ceremony 11 (part II)


Ni adegan2 sblm Rereen naik stage tuk wat performance yg ke 6, dengan concept Jingling Jive from Malacca, mcm org Portugis tu.....




Aku pon jab ke dpn, jab ke blkg semata2 nak ambk gambo ank.. ha3... aku tgk mak bapak org lain pon same jer, tp kalo yg duk je kat seat plak, musti dia dah hire someone supaya ambk gambo ank dia... hik3

 ni Melina & Aina segroup ngan Rereen, dia wat speech skit sblm yg lain2 naik stage, tp aku pon faham bende alah yg diaorg ckp ha3...

 ni jenuh aku panggil2 si Rereen suh pandg aku kat bwh ni (aku ngan x malu nyer, duk bersila ngan sorg lg mama kwn Rereen yg no. 4 tu, betoi dpn stage) korang beran x wat mcm aku??

tp lepas ni Rereen dah start malu2 nk pandang depan, korang tgk la.....

 dah start kesipu sipuan nyer si Rereen.. aisssyyyy

 wat2 pegang tangan Hana

 ni dah tgh2 dancing

p/s: - aku x leh load video dlm entry ni, so sume video dancing ni aku load dlm next entry, but one by one lor, x reti lg nk mskkn sekali dlm satu entry, tp nanti aku belajo lg hu3....
Pas jer turun stage terus aku berlari ke blkg plak, nk tgk pe reaksi ank dara aku tu bile settled part dancing2 nih, korang tau pe dia buat, meh tgk meh....

 teacher terus cabutkn bandana comel ats kepala depa, pastu bg sorg satu roti & mineral water....

 tengah usha mane mommy nyer, coz teacher nk pulangkn sume kids yg settled....

bdk br abis dance, lapor dahhh.....

dan dan time tu jugak si eddin ajak g mkn, dia pon dah lapor!!!! ha3

 ni kwn se group Rereen, Nasya (ngan mama dia aku duk dpn stage tu kui3)

 mkn2 time, roti je dolu k... jab g baru paw en 'Boss' okey...

happy time 
pas ni kami gerak ke SACC, melantak time, aku dr tgh ari x mkn lg nih!!! hu3.....


2 comments:

  1. alhamdulillah..okla tu alg tuk first trial..leh brush up lg tuh...but i noticed reren ni seorang yg sopan2 jek bdknyer..hehhe

    ReplyDelete
  2. ahaa... mcm ok2 jer dia tu, tp kat skoll mmg dia nerd skit Naa, kalo org byk ckp2 dia mmg akn sound direct jer, kire mcm x nk main2 la... sume teacher dia dah bg tau....

    ReplyDelete