tq my follower

Monday, November 28, 2011

Jalan2 Cari Makanan Minang

En 'Boss' kalo nk mkn nasik, musti dia pegi tempat ni, kami pon dah mmg mcm duk umh sebelah kedai ni jer hu3... coz smggu kdg2 sampi 3 kali mkn kat situ....

Sari Ratu, itu lah tmpt peberet kami mkn nasi kalo lunch, diner pon ade jugak..... kalo korang pasan dah byk kali aku post pasal kedai mkn nih...he3.. (dah peberet kan, harus la selalu ade)

Tapi ni aku nk cite pasal bdk2 berdua tu sakan dapat toy 3 hengget ha3..... 

musti korang nk tau kan???? 

Pe ke bende toy 3 hengget tu....

ni si Burglar

ni tuan dia Eddin

ni plak Birdie

ni tuan nyer Rereen


Sebenar nyer, dr mggu pertama kuar bende2 ni lg kat McD diaorg request dr Ucu nyer, tp sampi la ni br dpt tp, en 'Boss' yg belikan, lambat sgt nk tunggu Ucu ekekeke.... 

Itu pon nasib baik, ade 2 jenis, kalo ikutkn mggu ni ade si Burglar yg belang2 tu jer, si Birdie plak mggu lepas jer, nasib staff McD tu t'ingt ade balance satu Birdei ni, so dpt la Rereen yg pompuan nyer.... kalo same kang, diaorang jd bahan lak bende alah tu!!!

 baik kejab jer, pas tu di bantai nyer bergadoh2 plak.... aisyyyhhhh

 saje aku paksa Rereen pakai kasut raye dia yg merah nih, coz dia jln still x betoi w/pon raye dah lame berlalu, dah mcm MODEL plak aku train dia suh jln lurus2.... ha3

muke org dah kenyang mkn ha3....

Tapi gambo mknn aku mls nak ambik coz kami mmg suke mkn menu yg same, ank2 pon suke gak, yg penting BURRRRPPPPPP....... ;)

p/s:- menan tu dah ilang dlm toy box diorg, jab jer pegang kat tgn hu3 

No comments:

Post a Comment