tq my follower

Thursday, November 3, 2011

Laman Grill Steak & Bar-B-Que



 Masa aku mula2 memblog dolu, aku 1st time pegi sini, tp masa tu aku lom ade camera lg, pakai PDA en 'Boss' jer, tu pon sampi la ni gambo tu x leh kuar2 dr bende alah tu... hu3

So aku letak gambo bill jer, tu pon tru laptop camera.

So ni 2nd time aku pegi sane, but this time aku plak belanja, tetiba lak rase nak belanja kan....

Dah lame nor aku x belanja ahli kuarga ku mkn2..... ha3

Smpi je ujan lebat, siap ribut & angin kuat br nk start, nasib ade parking kat basement, so selamat la kami.

1st order, Mushroom Soup, konon2 appetizer la, tp sampi ujung mkn, mkn lg soup tu ha3....


2nd aku order Spaghetti Olio Oglio (kalo x slh spelling la) coz dlm menu diorg xde, tp aku request coz last time mkn, ank2 aku suke sgt mkn tu. Rupe2 nye yg ni sedikit pedas, tp ank2 aku belasah jugak coz sedap kate nyer.


Aku plak order yg leh share mkn ngan en 'Boss', yg aku dah mkn ari tu, yg steak2 tu aku rase mcm x bape minat lak nk mkn, coz besor2 sungguh portion dia, kang x abis rugi plak, lg pon kan aku yg belanja ha3.... Nama set dia Meat Lover, mcm2 style meat ade, rase pon mmg sedap, sesedap rege nye laaaa.....


ni plak muke2 org yg aku belanjakan ptg ni.... he3 (sape lg kan... wajah kesayangan hamba)




Dan ini adalah bill yg en 'Boss' bayarkan dolu, blk umh aku byr blk, tp aku byr genap RM100 je, lain2 sendiri mau ingt laaaa.... ahakzzz!!!




No comments:

Post a Comment