tq my follower

Friday, November 11, 2011

Aidil Adha 11'

Tahun ni ade sekor kerbau jer yg wat korban dlm kg en 'Boss', kg2 luar byk gak, so bdk2 ni berpeluang la tgk.

Aku x g pon, just wakilkn bdk berdua tu, & camera aku jer pd Ain (ank buah en 'Boss')

Tp pg tu kami sempat posing2 pas blk solat raye. 

ni MIL & si bongsu Ucu

ni plak ank dara aku Rereen, raye jer leh make up @ concert day, tu yg selok tuh he3


 en 'Boss' pakai t-shirt & kain pelikat jer (tp ade sbb dia pakai cegini, nanti aku story k...)


my luvly kidz

 with MIL

 bdk ni mmg dah bff ngan Pooh ni, tgk la dia pakai kn songkok  & kekain bagai... aduyaaaiiii...

with luvly Atok & Nenek 
(cer tgk belah kiri tu, si Ucu tido, dia mmg suke tido kalo blk kg he3)

Dalam pukol 2pm br kerbau tu sampai kat tmpt penyembelihan, so ni la gelagat diaorg....

 kerbau yg akn dikorbankn

 1st time tgk nih... dolu2 kecik lg, kami sume x bg diaorg tgk

 dah rebah


 mcm x sanggup jek



Abis je tgk org korban, byk plak org dtg beraya umh MIL thn ni, bese sorg dua jer, so tlg MIL kat umh sambil tggu mak aku dr Pahang dtg ke Slim River, tp aku satu gambor pon x sempat nk ambik, coz dah x menang tgn menolong memasak & menyediakan ape2 yg patut di dapur MIL.

Tapi aku puas bile Mak, Abah, Ude, Ijat & Is selesa & mkn kenyang2 sebelum gerak balik esok petang, tido pon selesa kat Umah Lukman (adk en 'Boss') di Diamond Greek.

No comments:

Post a Comment