tq my follower

Tuesday, November 29, 2011

Gaduh Adik Beradik

Ni aku nak citer pasal anak aku berdua ni, Si Eddin & Rereen...



Sejak dua tiga menjak nih, asyik bergaduh jer, sblm ni gaduh2 skit ade laaaa, tp x lah mcm skung!!

Sorang mmg kuat menyakat & kedekut, saje2 wat kedekut x leh nak share pe2 (Eddin) dan sorang lagi plak suka menjerit2 bile kena sakat, tp x menangis, tp skit2 ngadu ngan aku & en 'Boss' (Rereen).

Korang rase sampai takat mane kesabaran aku & en 'Boss' ngan insiden macam nih???

Pada aku, aku lebih suka ajar Rereen mengalah jer, bg ape bende yg direbutkn, w/pon tau Eddin tu saje2 nak ape yg Rereen main/pegang, coz dia nak kejab jer, pastu dia bg la blk..... senang xde bunyi2 yg kureng menyenangkn....

Tp en 'Boss' lebih suke suruh Eddin bg pe bende yg dia rampas dari Rereen, kalo betoi dia rampas brg dr kakak nyer. 

Pastu menangis la si Eddin bagai tak hendak, pekak telinga dengar, tu belum dgr lagi si Rereen jerit2 kan @ marah2kn Eddin ngan suare dia yg nyaring ibarat kata aku mcm petir!!!

Dalam 10 ke 15 minit jer okey, pastu dia berdua buat balik insiden yg same, aaaaiiiisssssyyyhhhhhhhh!!!!! 

Sape tahan mcm tu, aku nk buat keje umh pon mcm membara jer...... ade yg nak kena perang besor bdk berdua tu!!!!

Ade sape2 dpt memberi ubt yg paling munjarab tuk kes aku nih??????

Dolu ade sorg office mate aku ckp, dia akn rebuskn tali pusat (yg dah tanggal bile bby dah umur 2 mgg lebih), tu tuk ank2 dia yg kuat bergaduh sesame sendiri & suh diaorg minum, skit pon jd laaaa..... 

Tp x sanggup plak aku nak buat cegitu, w/pon dua2 tali pusat ank aku tu mmg aku smpn elok smpi skung..... huk3!!!!


No comments:

Post a Comment