tq my follower

Wednesday, November 28, 2012

Kuning oooo Yellow

Tetiba aku terminat sume bende color kuning, mggu ni jer dua bende penting aku beli dlm keadaan kuning-kuningan.

Apakah ini?????

Sebenar nye kedua-dua bende penting tu mmg wajib kena beli. 

Coz dua-dua dah menjerit2 mintak yg baru coz satu dah nyawa-nyawa ikan nak berderai. 
Satu lg pulak dah tersasar dari tapak nye muahahahahhahh


Satu :- sandal yg sweet & cute nih aku beli kat Tang, Empire Subang dpt less 50% lagik ko.

_

Dua : - handbang besor CR, jugak same color tp yg bwh ni aku google ok, lebih kurang la ngan aku nye tu cume aku nye ade shawl color oren sekeliling beg tu


Rereen concert & graduation day pon aku bantai pakai shawl (dah lame ade, org bagi) yellow gak he3....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Result adalah, jeng... jeng... jeng......


Haaaa ade nmpk mcm mommy in yellow tak miahahahaha!!!!!

No comments:

Post a Comment