tq my follower

Friday, April 27, 2012

Ke Kay Ell lg, Pavillion

Rabu aritu dah g KLCC, siap kidnapped Rereen dr school ambk awl sejam he3....

Ni Sabtu, kami redah lg, ke Pavillion plak, ade g bende yg en 'Boss' nk beli kat situ.

So kol 10pg kami dah sampai sane, tenang jer org lom ade, tp kol 11pg jer dah crowded....

Round2 ala kada jer dlm Paviliion tu, coz plan nk lunch dolu br bershopping, so kali ni kami dah mmg dlm mood makan makanan Timur Tengah, so ke Naab Restaurant, Iranian Fine Cuisine.

Kami 4 beranak menapak jer dr Pavillion tu ke sane, x jauh pon. 

Bdk berdua tu kan x pernah jln tgh panas2, hari tu mendapat la peluang sekali seumur diaorg hidup nih he3

Kedai tu betoi2 berdepan dgn antara Lot 10 & Fahrenheit tu, sederet tu sume kedai sefesyen jer, tp yg ujung tu paling BEST. 

Ni menurut kata seorg Egypt, customer en 'Boss' dolu, El Koptan.

Lom bukak lg kedai tu kami dah terpacak kat dpn tu, kol 12tgh hari sharp br bukak dia nyer kedai, so kami 2nd customer.



Saksikan muke2 boring sambil tunggu kedai tu bukak ngeeeeee
 ni masa kami dlm hotel kat tepi tu, pe name nye aku lupe lor...

 sempat berflash kat situ

 nmpk kan muke2 boring & lapar

Duduk jer dlm kedai tu dia bg segelas kecik air keruh ada daun pudina sehelai, lupe nk snap plak... rase mcm msm2 pahit2 skit, tp sejuk leh la telan kannnn

Belek2 menu en 'Boss' ambik set M10 set nasi ngan ayam & kambing yg dibuat pjg2 bersama (atas yg kuning tu ayam)



Ni plak aku nyer set, lebih kureng mcm en 'Boss' gak tp dia separate kan ayam(kuning) & kambing.


 Yg best nyer cara nk mkn nasi dia, sebelom mkn kite kena gaulkn bersama2 ngan butter yg dibg sekali dlm plate tu. 

Then ade satu sambal mcm sambl n.aym tu wat cicah, mule2 aku tgk 
 "Aikkkkk, xde kuah2 ker????"

 Kang Rereen & Eddin mintak sup mane aku nk cekau!!!!!

Rupe2 nyer mmg sedap mkn kering mcm tu jer.... bdk berdua tu pon same laju jer....

Sesudah kenyang & rehat2 dlm tu, ngan mood mcm dlm gua (mmg kedai dia ala2 dlm gua) kami pon berdezuupp msk blk ke Pavillion.

Masuk kedai keluar kedai, try yg tu, try yg ni masih lom jumpe yg terkenan di hati en 'Boss' akhir nye dia decided nak beli jam tangan. 

Belek nyer belek try nyer try, dkt2 sejam aku melayan bdk berdua tu yg dah boring duk situ jer.... dpt la sebijik, mmg cantekk & casual, aku pon suke. 

Tp kalo tanye aku mane yg cantik, sume cantek (yer la kan rege sume riban2, so sume cantek2 laaa). Tp sesekali rewarded diri sendiri setelah 3 thn wat biz sendiri mmg berbaloi kan.


Ni la muke Rereen & Eddin boring tunggu en 'Boss' pilih jam tgn.


Dpt je jam tgn terus kami berdezuuuppp ke Subang plak (ukur bangunan lagik), lepak DOME plak smbl rilek2 sblm blk SA.


 ni la brand yg en 'Boss' terkenan tu


jam baru la tu....

 

No comments:

Post a Comment