tq my follower

Monday, April 16, 2012

Cite Seram seorang Nenek

Sambil2 aku update entry ni, aku saja nk share cite seram terbaru dr si Eddin.

Tajuk ats ade mcm menakut kan tak???

Tp cite ni mmggggg... korang baca la smpi bwh.

Cite nye cegini, dah 2 mlm bile Eddin br tido kejab dlm kol 12 am, musti dia bgn semula & menyorok bwh blanket sambil nangis slow2...

Oleh kerana aku tido dekat ngan dia, so aku mmg perasan la kannn....

So aku tanye la, 'Apsal Adik????' Dia ckp 'Adik nmpk hantu!!!!!!!

Apeeeee!!!!, te ne ne ne (mcm Shiro dlm raja lawak tu).

So aku suh dia baca Al-Fatihah slow2 coz Rereen tido sblh dia tu, pas baca tu aku suh dia tido semula, tp dia still x leh tido w/pon dah x nangis....

Short cut nye aku suh je dia tido sblh aku sng cite, tgk2 cpt je dia lelapkn mata. 
Ok, la kan....

Pagi tu aku interview la Eddin, "Ape adik nmpk mlm td??" 
(Sila pastikn anda duk dlm situasi terang k... mmg meremang segala bulu2 yg ade kat bdn korang!!!!!!!)

"Adik dgr mcm ni (dia wat mcm org tgh mengunyap/mkn tp dlm mulut tu xde pe2) kat depan dinding yg dia mmg pandang kalo nk tido). 

Ape perasan korang kalo ank korang umur 4 thn buat mcm tu???????

Pastu aku ni gatal mulut pi tanye lg, "Rupe dia camner Adik???", 
Korang tau pe dia kate????????????

"Adik nmpk NENEK"(bkn nenek dia kat kg hokryy).
 
Aiiiyaaaaaakkkkk terus meremang bulu roma aku sblm tu aku bese jer, terus aku suh dia stop cite pasal tu, & aku pesan kat dia, nanti cite full story kat en 'Boss'. 
Aku dah x sanggup nk dgr!!!!!!!

2 mlm dia mcm tu, mlm td selepas dia lelap mata, aku bacakan ayat Kursyi 3x & tiup telinga kanan & kiri. Pastu aku ambk Yassin yg kecik tu, aku letak bwh bantal Eddin.

Alhamdulillah, xde nangis dah mlm td w/pon dah tido tmpt dia sendiri. 

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii si Rereen plak cite dia mimpi NENEK tu dtg jumpe dia dlm mimpi, aaayooooooooo aku seram & takut nih!!!!!!! & dah mls nk gatal mulut tanya pe2 lg... serik mak!!!!!!

Memang mlm ni aku akn bacakn Yassin sebelum tido, w/pon bdk2 tu mmg baca doa & Al-Fatihah seblm tido.

Hope pas ni dah xde cite2 mcm tu.... Dah dkt 2 thn kami duk sini br 2 kali bdk berdua tu ade problem mcm tu, sblm ni pon Eddin gak.... version seram jugak. 

Korang nk tau per dia ckp?????????????????

Ade momok tu dtg & jilat leher dia kiri kanan, dia siap wat gelagat mulut bende alah tu wat kat dia!!!!! 

Eeeeee..... aku mmg pantang dgr mcm tu... serammm mak!!!!!! 
 Tp nasib jab jer, tp masa tu FIL aku ade wat air minum tuk dia.

Pasni kalo ade lg, mmg aku kena blk kg jumpe FIL semula. 
Tp aku akn try wat sendiri dolu, selagi yg boleh.

Doakan misi aku berjaya hokeyyy.....

No comments:

Post a Comment