tq my follower

Friday, April 13, 2012

Org demam mkn Nasi Arab

Ni cite masa aku wat test darah hari ke dua.

Pas settle test kat KPJ, Selangor en 'Boss' terus hala kan stereng ke Sri Petaling w/pon br 11.30pg. Jln jammed gak la sampi je dah 12 lebih, sedang elok lunch.

Sementelah aku ni pon kureng nk selera mkn, elok sgt la mkn mknn Arab Kat sini AL-DAIFAH.

Ni kali ke2 aku sampai sini....

ni masa tunggu en 'Boss' cari parking

cinta hati aku dpn AL DAIFAH

en 'Boss' melayan org sakit 
(muke org sakit yg bengkak & sembab... dah rupe adk aku yg Ude tu plak hu3)

ni la lamb yg sedap tu, name penuh dia aku lupe arrr.... dlm RM40

Khabsah Rice

ni la sume menu lunch kami 

yg ni our dessert call Om Ali RM10 sebekas ni.... 
Eddin suke sgt mkn yg ni....

Lepas abis mkn terus gerak blk, ingt nk lepak ne2 dolu tp aku dah x larat pas telan ubt je aku ngatuks giler.

 X pernah aku tido lame dlm kete, tp dr Sri Petaling ke S.Alam pon aku leh tido huk3........

Mmg demam ni melemahkn bdh aku & ubt tu merehatkn mata aku jek...


No comments:

Post a Comment