tq my follower

Monday, April 16, 2012

Sepagi di Blue Wave

Kerja Giler.......

En 'Boss' nyer idea giler di pg hari Sabtu mggu lepas, oleh kerana dia dah puas tido mlm tu (kes t'lebih tido), subuh2 syafiee dia dah bgn.
Kol 6.30 pg dia kejutkn aku & anak2 ajak g bekfest kat Hotel yg sekangkang kera dr umh Blue Wave.

Nasib Eddin & Rereen menurut perintah jer x byk songeh 
(al maklumla hari coti sure kami bgn lambt nye kui3)

ni 1st menu aku, doa2 dr umh nk mkn n.dagang tp xde, n. lemak aku belasah

2nd menu,mash potato, aym grg rempah & yogurt (mcm omputih lak he3)

ni Mee Udon (ade a few mknn Jepun kat dpn sekali) so aku just nk try laaaa
rajin tgk Hagemaru je mkn mee nih, rupe sedap Eddin & Rereen pon nk rase gak

last but not least bubur nasi

konon nk try pakai chopstik la sgt
alih2 aku gak yg suapkn

Rereen 1st time guna chopstik, dah terror

pas mkn sementara tunggu print out bill, (la la tu gak resit abis) 
kami pon rewang2 kat lobi tu, ni 2nd time dah kami mkn sini
sesaja wat keje senget2 ngan ank2....nggeeeeeee


No comments:

Post a Comment