tq my follower

Thursday, April 28, 2011

~~selesai sudah hutang~~

Straight 3 hari aku pose ganti, hari ni baru raye... he3...... 
Alhmdulillah, langsai sudah hutang pose tahun lepas.
Tapi this year nyer pose best coz En "Boss" turut berpose bagi mendietkan diri nyer... ekekekeke......

Sahur & berbuka pose semua disponsor oleh En "Boss". Best sangat-sangat!!!! 
Tapi semua tu hanyalah kebetulan, sekarang kan tengah musim EPL & satu lagi league aku pon x tau nama dia hu3, so En " Boss" tak best tengok kat umah sorang (takde kaum) pergi lah ke kedai mamak area Sec 9 ni, tu yang langsung belikan aku makanan untuk sahur (w/pon aku memang larat berpose kalo tak mkn sahur), roti telor, roti pisang & maggi goreng tu la menu sahur aku untuk tiga hari berpose... best kan?????? 

Alang-alang En "Boss" dah bersahur dengan aku, so dia decided la nak follow aku pose jer... dapat la dia dua hari.

Bab berbuka pose ni aku suka banggggat!!!!!! Coz En " Boss" pon berpose, so dia pulak yang terlebih excited nak berbuka dengan ape..... Aku lagi la suke, selamat aku tak yah masak-masak sangat, masak lunch yang simple untuk askar aku yang berdua tu jer.....

1st day, En " Boss" belikan dari Uncle Don di SACC, rendang tok daging, lemang & ketupat, walaupon harga memang mahal giler, tapi sedap hingga menjilat jari termasuk askar aku yang berdua tu, so memang berbaloi-baloi. Sampai kan askar pink (Rereen) " mama ayong nak makan potato tu lagi boleh??? {lemang tu dia panggil potato coz potong bulat-bulat, ayyakkkkkkk anak aku salah nama makanan daaaaaa).

2nd day, we all satu umah berpose termasuk adk En "Boss" (Ame) bawah tudung saji takde makanan untuk dia... hua3... 
So pukul 4pm aku dah booking table kat Aroma Ikan Bakar, Jeram yg 1st entry bergambar aku dalam blog nih. En "Boss" plak 1st time nak pegi sane.

Kaw-kaw nyer order, ikan 2 jenis, gerut bakar & siakap stim asam boi, ketam, udang & kerang bakar, askar berdua tu pon same-same selera makan sambil di tiup angin laut yg tak berapa nak ada tuh... hik3

Perjalanan ke Jeram terasa jauh coz kite orang lambat bertolak, ni semua gara-gara si Orang Egypt tu si EL Koptan, sampai dalam kereta En " Boss" dok berbalas-balas email pasal collect payment, nasib kereta didrive oleh Ame (yang turut terlibat terpaksa berpose hu3).

3rd day, En "Boss" memang dah lama plan, since hari pertama pose dia nak belikan satay Hj Samuri untuk kami berbuka. So semua in order as our plan.

ALHAMDULILLAH (settle semua hutang pose aku untuk tahun lepas) w/pon  6 hari jer, aku tetap lega sesangat.

Ape-ape pon terima kasih daun keladi En "Boss", tahun depan buat lagi..... :))))))))

No comments:

Post a Comment