tq my follower

Monday, April 18, 2011

misi berjaya!!! merembat kain

Macam ganas jer title kat atas tu.. he3... 
Dapat gak aku merembat kain yg telah di'usha' dua minggu sudah, nasib tak habis kain tu dibeli orang, kalo tak, kena la aku tawaf lagi 3 kali dalam Nagoya tu cari kain yang sesuai.

Tapi tadi dua askar aku tak bawak, En 'Boss' dengan sukarela berbesar hati nak bawak diaorang lepak terus kat Uncle K untuk minum petang. So lepas siap beli kain aku akan jalan kaki jer ke Uncle K dari PAS. 

Lagi senang keje aku, terus pegi ke tmpt kain tu, panggil tukang potong & terus cari lining sekali. 

Tapi boleh pulak si pemotong kain tu tanyer aku "adik nak buat baju kawen ker??" mentang2 la aku solo molo hari ni, ker dia memang nampak aku ni macam belom kawen @ dia nak kata aku ni nak kawen kali yg ke 2 @ 3???? hik3

Dengan selamba aku jawap "tak pakai masa kawen pon boleh pakai jugak pakai tuk majlis ape2, janji suka" glamor sangat ker jenis kain yang aku pilih ni, habis la k.long ijan aku, aku akan meng'over' shadow dia di hari glamor beliau... ekekekekeke....... (jangan marah k.long ijan)

korang tengok la kain kat pict di bawah ni & korang pikir la sendiri hik3...... 

adakah terlalu glamer atau suam2 kuku jer????


ni gambo kaki kain jer, nanti x surprise la kalo tunjuk sume ;)

ni pon kaki kain gak...

No comments:

Post a Comment