tq my follower

Tuesday, April 26, 2011

~~orang memberi kite membalas~~

Hari Ahad ari tu, kami sefamily ade misi nak di buat, iaitu mencari hadiah yang sesuai tuk kawan Rereen 'Tengku Arysh' sempena birthday dia yang ke lima, bulan nih (actual date tak tahu pon) he3.....

Masa besday Rereen Januari hari tu dia ade bagi jam tangan, terkezut jugak aku & en 'Boss' tak sampai sebulan dah ade best friend (bukan boy friend okey), ekekeke...... 

Ingatkan semua kawan-kawan yang celebrate besday on Januari dapat hadiah jam tangan jugak dari Tg Arysh, rupa nye Rereen sorang jer(unbelievable), masa bagi hadiah pon lepas balik dari sekolah, macam tak mahu orang lain nampak sangat.... yer la kan budak-budak, kang hilang pulak jam tu kalo bagi masa kat sekolah.

Aku memang dah lama usha bende alah tu, memang sweet sesangat, kalo handphone aku canggih macam BB @ iPhone dah sure aku beli tuk aku nyer, ni kan yang hadddoooooo hua3......

So tunjuk la kat en 'Boss' kot-kot dia pon setuju dengan idea aku yang sweet tu. Rupanyer en 'Boss' memang suka sangat, tapi decorate bende alah tu kena ikut taste en 'Boss' laa...... harga pon memang berbaloi-baloi....

Sebenar nye aku pon tak tau ape name specific bende alah tu, korang tengok & bagi la nama yang sesuai eeekkkkkk.......

 Tengku Arysh di pendek kan jadi la, Tg Arysh jer

dia nyer ending saje letak 'black evil' coz sekarang memang peberet budak-budak

Pas bawak balik, misi tuk mendecorate kotak gift pulak, ajak la Rereen & Eddin join buat decoration kotak tu, siap buat kad & inner decoration sendiri lagi, walau pon kotak memang dah siap ade decoration....

 hasip guntingan kad kawen ehsan ucu oleh Cik Kathreen....

 black for boy, tu mmg eddin terror


tak sabor nak tau ape si Arysh nak cakap pada rereen esok kat skoll

No comments:

Post a Comment