tq my follower

Wednesday, December 4, 2013

Eddin Concert Smart Reader

Salam.......

Aku baru aje sudah bersilat kat dapur ni.

Jab lagi nak keluar tolong en 'Boss' carik kayu api hehehehehe

Kol 10 pg aku dh siap kari ikan merah dan telo ikan, kangkung garlic, ulam salad dan sambal belacan.

Amacam terliur tak?????

Fuhhhhh.... lega!!!!! Tinggal nasik je tengah mendidih ni.

Sambil tu aku share cite hari Ahad lepas.

 Stage yg grand di Pepustakaan Tun Seri Uda, Seksyen 13, Shah Alam

 ni masa nyanyi Negaraku & lagu Samrt Reader Kids

 ni adalah satu2 nye gambo aku snap dr seat while Eddin dancing
cinonet jek dpt, camera pn bese2 bkn hak gedabak2 tu
nanti dah dpt clear pict dr skol aku share lg sekali ok

 Eddin & Aniq best fren yg duk blok sebelah je tp harammm pernah jumpe sekali pon kt area umah hahahahaha nmpk sgt kureng kejiranan 

 ank jin yg dah lapo

Ok la concert kali ni coz xde share dgn mane2 centre. 

11pg semua dah settle.

Cuma satu je aku x bape nk suka.

Costume ank jin aku tu.

Dah la buat cincai jer kain pon dtg dr mane ntah. 

Berbau yg sgt x sedap. 

So aku bsh je w/pn tecer x bagi basuh.

Kalo korang tgk costume kids morning session, mmg perrggghhhhhhhh

Nak bwk g jln2 pon sogan coz high classssss giler....

Nanti aku share gambo costume diaorg tu. 

Ok nk siap2 dah kuar carik kayu..... 

Byeeeee

No comments:

Post a Comment