tq my follower

Sunday, December 29, 2013

Ber Windmill Plak

Salam kengkawan....

Ni nk cite pasal makan western kat Windmill, Seksyen 9 tu.

Bertahun2 duk Shah Alam baru kali ke 2 jejak situ kui3

Pestime dulu aku order n.goreng je, bile ntah aku pn x hengat dah...

2nd time ni nk la try steak bagai, pada hal aku x makan pon steak meteak tuh!!!!!

Ambik la set yg served course by course tu.

Tetiba teringat zmn duk dorm kt Uitm Shah Alam doulu2, bdk Hot Cat (Hotel & Tourism) buat praktikal panggil kawan2 jamu mkn western kat Hotel Uitm tuh.

Pestime mkn style omputih, siap belajo cara2 guna sudu lg, mane tidak nye beratur sudu, garfu & pisau ats meja tuh, kang salah guna malu mak!!!! 

Tp bayaran cume RM10 pastu bernanah mata tlg bg markah kat kengkawan hahahaha 

Korang ingt dok Mc Lee, Ain, Zai, Nik & Dayang hahahahaha

Alamak jauh melalut plak....

 ini adalah soup & appetizer 
yg  ats candle tu shark fin soup

yg yellow tu mcm crab soup (agak nye la aku pn lupe nama dia hahahaha)

X lama lepas dpt makanan atas tu sampai la main course. 
yg depan en 'Boss' tu, beef steak (sirloin part) yg paling best sekali dlm Windmill tu tp nipis & x fresh langsung. 

Sgt tidak berpuas hati hokeyyy!!!!!!
 
Aku order chicken sizzling ingt kn chicken je tp ade lamb gak, sapu jek la, rase bole la kan.... 

Tp idok la terbaek pon...
 Untuk sorg mkn mmg kenyang tp kalo share ngn Rereen & Eddin agak tidak kenyang. 

Bg aku ok, tp utk bdk berdua tu mmg kena order lg satu set ala cut.

ni last order tuk memuaskn perut anak2.... 

Nasi goreng with chicken & lamb with black pepper

Mak bapak sila tengok aje hokeyyyy

En 'Boss' sgt x puas hati mkn steak kat sini so dia ajak repeat mkn steak kat La Vacas, Kelana Jaya pulak nanti.

Nanti kan yerr uooolllssss.....

No comments:

Post a Comment