tq my follower

Thursday, December 5, 2013

Persediaan Tahun Dua 2014 Rereen

Salam......

Tahun lepas aku lalui sedikit sukar sebelum menyekolah kan si Rereen.

Macam-macam dugaan tika itu.

Alhamdulillah tahun ni berkat doa semua kami bangkit (mcm berperang plak)

Aku dah list kan barang-barang yg hendak di topup kan untuk thn 2014 :

1. pinafore 2 pasang
(2nd bj kurung masih elok & muat lg)
2. kasut sepasang yg 1 saiz lebih beso dr saiz skrg 
(2 mggu sblm cuti dah beli kasut baru & jenis kaki cpt panjg sure bln 6 kena beli baru. Beli skrg coz tgh thn susah nak cari kasut sekolah yg elok)

3. note book, pencils, ruler, eraser 

4. panties & camisole

Keperluan lain semua akan gunakn yg lama saje coz sume masih baru & elok.

Lepas musim hujan ni aku akn basuh beg sekolah Rereen yg dua buah tu. 

Tak pon aku anto dobi je sng hehehehe....

Bior nmpk bersinar2 semula. 

Lagi pon Rereen memang pandai jaga barang2 w/pon sedikit careless tentang bende2 kecik hehehehe

Buku teks semua dah dapat sebelum cuti sekolah hari tu.

Kerja2 membalut pon aku dh settled kan sebelum cuti hari tu.

Tadi aku dah belikn buku latihan di kedai buku sekolah.

So senang nak msk thn baru nanti. 

Tak terkejar2.

Eddin pon aku akn belikan beg sekolah yg baru je coz lain2 keperluan semua elok lagik.

Dah la yuran Smart Reader naik RM25 thn depan.

So bersama-sama la berjimat cermat pakai saje bende yg masih elok. 

Satu jer aku tak sabo nak tunggu 2014 Mac....

Nak print surat kemasukan darjah 1 Eddin untuk thn 2015.

Dokumen lain semua aku dh prepared, surat tu je x boleh2 print huhuhu 

Harap2 la still ade kekosongan. 

Dah kire terlambat nih.....




No comments:

Post a Comment