tq my follower

Tuesday, December 24, 2013

Kasut Sekolah dan Saiz Kaki




Sila jgn terkezut tgk kaki anak aku si Eddin , bkn Rereen tau......

Kasut sekolah ni aku beli kan si Rereen tuk dipakai bln 5/6 2014 nanti.

Motipppppppp??????

Senang nanti x yah aku carik bagai nk gile kasut sekolah yg elok & cantik2 bln 5/6 tu.

Lagi satu Rereen mmg ikut gen en 'Boss' kaki cpt panjang. 
So inilah akibat nye

Lg satu sbb kasut sekolah yg ade masa bln 5/6 tu nanti semua out dated nye fashion, menyampah sesgt!!!!!!

Kasut ni aku beli 1 saiz lebih beso dr yg Rereen pakai skrg.

Sekarang Rereen pakai saiz 2 so yg ni aku belikn saiz 3.

Tp korang tgk la si kaki Eddin mcm sama saiz je dgn kakak nye huhuhuhu

Tahun dpn baru 6 thn ank oiiiiiiiii, kaki mcm org sekolah tahun 2 hehehehehe


No comments:

Post a Comment