tq my follower

Thursday, December 12, 2013

Jemputan Kenduri Sendiri Punye Bkn Tumpang Kasih

Salam.......

Saje nak cite psl mkn kenduri last weekend.
Bese aku membontot MIL g kenduri kan kan.....

Tapi kali ni mmg ats undangan tuk diri sendiri hehehehehe

Kira macam adik laaaa.... si Zura ni (yg kawen adk bongsu dia).

Dulu masa keje2 insurance opis dulu dia gantikn tempat aku masa aku cuti kawen.

Ooooo.... dh 10 tahun berlalu cite itu....

Si Zura ni pon berblog jugek, zura 

Ats hasutan setelah membaca blog dia la ni aku gigih belajo berblog 3 tahun sudah, aiiikkkk mcm br je belajo memblog hahahaha

Kenduri org Jawa Klang memang meriah. Makan jgn ckp laaaa

So aku kalo pegi mmg x malu nye mkn. 

En 'Boss' pon sama.

Makan bertambah dan wat2 muke x malu bgn 2/3 kali hokeyyyy hehehehehe

Ke laut diet mak, xpe mkn nasik segengam bak kata Kevin Zahri tp lauk bergengam2 hahh cano tuh?????

gigih berposing dlm panas

 ini posing nk terjatuh nama nye hehehehe

 ni sepupu Zura, Uji name nye 
mmg sekepala diorg nih

 ni kami ber3, sape paling gojes????


























posing lagik sebelum blk 
ni kt dpn khemah mak pengantin 
tp pengantin nye x sempat snap hahahaha

Balik umh dgnperut kenyang & hati senang.

Dpt tido selaps, then bgn masakkn macaroni tuk dinner pastu dtg angin kus2 + period pain + mcm nk demam. 

Bkn double lg dh.... triple trouble aku jd nye.

Dah puas mengerang sakit aku telan sebijik Nurofen sejenis pan killer. 

Berselimut 3 lapis then try tido.

Sedar2, 1.30am skt perut dh hilang. 

Badan pon dah berpeluh. 

 Alhamdulillah.......

Tapi smpi hari ni flu + batuk aku still x hilang lg. 

Dan nmpk nye telah berjangkit pd en 'Boss' hari ni.

Semoga cpt sembuh :) 

Kite ade projek beso besaran hujung bln ni.....

 






No comments:

Post a Comment