tq my follower

Saturday, January 28, 2012

Sweet Lil Kathreen Turning 6

Kan aku dah ckp nk sambung entry pasal celebrate besday Rereen at skoll kan...

Setelah aku, rereen & eddin bertungkus lumus menyiapkn sume nye, dapat la kami menjoinkn diri dlm celebration tu... ni la dia proses2 ke arah tu...

 ni la antara mknn yg aku bubuh dlm box kaler pink tu

 ni pensil ajaib yg aku pernah cite aritu, aku order khas tuk kwn2 rereen

 ni la kedudukan brg2 dlm tu, tp ade satu coklat bar yg aku belom beli

tu la asst x rasmi aku tgh bertolak2 nak hangkat box tu letak ats table

pas siap susun ats table, kami berlesup ke SACC ambk cup cakes, itu pon da lmbt coz bdk jg booth tu dah siap2 nk blk, br kol 9.15pm.

Sempat la beli coklat bar tu kat Giant.

ni la sume yg diisi dlm box tu

Blk dr situ, terus aku menyudahkn keje2 tuk box tu, print2 skit tuk lekat kan kat luar box tu, jenuh gak la... masa tu asst x rasmi tu dah selamat tido dah tu......


ni la yg aku printkn & potong kecik2, sesorg tu....
(keje sng je, tp bukan main lame nk siap ha3)
 p/s:- pas ni akn di continue cite celebration kat skoll rereen lak



No comments:

Post a Comment