tq my follower

Thursday, January 12, 2012

Januari bufday

Setiap thn dlm bln Jan aku akn menyibukkan diri utk menjayakn sambutan bufday Rereen & en 'Boss' (w/pon kami ank bernk jer).

Actually aku nk ank2 ingt yg kami as a parents mmg ingt bufday diaorg, w/pon just a slice of cake.

So thn ni, aku akn join celebration bufday Rereen kat skoll jer, thn lepas aku sponsored kek jer kat skoll, x tau la plak yg parent leh join celebrate bufday kat skol tu, yer la Rereen 1st time skoll situ, bufday lak bln Jan, mane dia pernh lalui sume tu, rupe2nye ade a few moms yg dtg join sekali.

 ni la bufday Rereen last year

So aku mmg da sound en 'Boss' awal2 lagi aku & Eddin nk join, dia mmg x nak join. So selain cup cakes aku akn prepare 12 gift begs tuk sume group S6 JOHOR.

Semalam lepas pegi beli brg umh, aku melilau la ke kedai2 berhampiran, cari info pasal sume planning aku tu, cari punye cari dpt la satu bende yg aku rase cute nk bg bdk2 tu.....

tunjuk belakang je, nanti kalo nmpk sume x surprise la.....

So gift aku dah dpt, skung aku nk mencari paper beg yg cute2 plak tuk bubuh gift & brg2 lain mcm candy ker, coklat ker, lolipop ker (tu sume still dlm perancangan).

Sebenarnye aku ade nmpk dlm fb, ade mcm2 cup cakes yg cantek, tp en 'Boss' x bape berkenan lak, so aku cari2 tmpt lain dpt la satu kat SACC. 

So smlm gak aku tempah & byr deposit (nk guna lambt lg mggu akhir bln Jan) tp aku dah sediakn sume tu skit2, takut x cukup masa, al maklum la aku ni kena ade driver... kalo x, kaku la kat umh jer hu3....

Aku harap sblm 25/01 ni, sume panning aku ni siap sume nyer, so kalo ade sape2 yg tau kat ner leh dpt paper beg yg cute2 tu, sila lah kongsi kan ngan kengkawan eekkkk...... 

Dlm pada tu aku jugak sempat menjaga dua org bdk ni yg demam + batuk, si eddin sampai ari ni still demam lagi, tp dia demam skit2 je, yg x thn tu, dia mmg selalu muntah2 kalo demam, adoyaiiiiiii..... jenuh nak cuci.....

 ni la bdk demam tu....


Rereen plak ari2 aku pantau dia, ngan bg ubat demam & ventolin spray, hope diaorg cpt sembuh & leh celebrate besday en 'Boss' esok.

En 'Boss' mcm ade plan baeeekkkk je tuk kami sume esok, tungggguuuuuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment