tq my follower

Tuesday, January 24, 2012

Dream Come True SKII

Ujung thn lepas aku ade wat entry nak try pakai produk no 1 kat dunia ni kan.

Masa tu aku dah start lobi en 'Boss' belikan miracle water (betoi ke ni???)  ' Facial Treatment Essence'.

Sbb aku dpt advise dr amoi yg jg kaunter tu, kalo 1st time nk try, ambik tu dolu, then br diikuti dgn yg lain2 (nmpk mcm kena spend riban2 tuuuu)

Masa amoi tu try kat tgn aku, rase mcm best ssgt, tu yg aku berkobar2 nk try pakai SKII tu.

So bermula lah xtvt menbodek en 'Boss',  akhirnye Khamis lepas dia dah termkn bodekan aku, so mendapat la bende yg aku idam2kn itu ekekeke

 taraaaaaaa..........

 ni Facial Treatment Clear Lotion & sekpg  mask

Facial Treatment Essence

Kalo sesape yg nk tahu lanjut pasal tu, sile ke sini, http://www.sk-ii.com.my/ coz aku tahu ramai yg dah tgk pon

Aku beli set ni yg yg lowest sekali rege nye RM199 jer, tp ni mmg save, coz kalo sebotol je Facial Treatment Essence 70ml ni je RM199, tp yg nia ku dpt lg dua items lain ngan rege tu.

Sebagai permulaa aku rase yg ni pon da memadai, kalo best & berkesan akn ku gagahi beli next items plak (moga2 dpt free lg)
Cara pakai pon aku x bape clear sgt, tp lebih kurang mcm ni la, pas cuci muka ngan cleanser, keringkn muka, sapukn Facial Treatment Clear Lotion.


Lepas kering, tekan2 kn tisu yg dibasahkn Facial Treatment Essence selama 1 min (ni mencabar skit, coz kite kena wat bende tu absorb dlm kulit muke kite) 

Al maklum la, sblm ni aku just pakai cleanser je, lain2 mmg x pakai pon, janji muke bersih kan (tu yg byk nor bende2 asing suke dok ats muke hu3... nak2 msk 3series ni)

Mask plak akn dipakai slps 7 ari aku pakai 2 items tu.... x sabo nk pakai mask tu.

Hope aku akn kekal pakai SKII & paling penting muke aku 'glowing' mcm org lain yg pakai jugak :) ;) :)

ni lom glow, nanti dah glow aku duk dpn paper beg plak eekkkk hik3



2 comments:

  1. wah..wah.wah..org lain blh bodek en bos x along..hahahh...cant wait to c d result..'glowing'..nti update eh cmne...;p

    ReplyDelete
  2. he3... try la kalo leh.... mmg Naa... tgh melalui saat2 best ni, hope menjd.... nanti akn diupdate b4 & after k....

    ReplyDelete