tq my follower

Tuesday, January 31, 2012

Jan 29 2012, Kathreen besday (I)

Actually Jan 29 adalah besday Rereen yg se betoi nye.....

Ingat lg aku di mlm menjelang raye Cina kat Hospital Pekan Slim River, dgn dentumam mercun,  dum dum tum tum, aku bertungkus lumus dlm labour room, tepat jam 12.05am lahir lah Kathreen Nur Khaleeda.

So skung kan tgh mood raye Cina, mmg teringt2 sgt saat tu, smpi skung aku masih akn share cite ni dgn Rereen bile sampi je date ni... supaya sampai bile2 dia ingt suasana ni (cheewah dah bermadah2 daaa... he3)

Berblk ke cite asl, ni nak cite psl kami celebrate besday Rereen, pening2 pikir kat ner nak g, coz kami suke tmpt yg x havoc sgt, di samping makanan yg selera ngan tekak msg2.

So en 'Boss' suggest g Holiday Villa Hotel & Suites, Subang, pergi waktu Hi-tea, sah2 org x ramai kan.

Sebelum tu kami singgah dolu kat Baskin Robbin Subang SS15 (tmpt aku selalu dating ngan en 'Boss' dolu, tp tmpt tu dah arwah daaaaa) ade tapak jek hua3

 aku dah lame x beli kek kat sini, rupe2 dah mcm2 ade, best2 lak tu hu3

 cantek kan???

besday gur


bdk ni pon nak kek gak, tu yg muke ketat jek!!


Pas beli kek, kami terus ke Holiday Villa Hotel & Suites. Rupe nye dekat je dr SS15 tu, aku ni jln Subang mmg buta hati ha3.....


ni la Strawberry Cheese Icecream Cake, kecik je cukup kami ank brnk kan, lg pon cpt cair ni...


sblm ptg kek


ngan mommy plak


turn left


light da candle papa!!!


wowwwww.....


kissing (Rereen ni pemalu)


tgk dua2 tutup mata



p/s : part II akn cite sehabis2 nye okey....


No comments:

Post a Comment