tq my follower

Thursday, January 19, 2012

@ Avillion, PD 14 Jan 2012 (i)

Mlm tu pas abis mkn terus kami blk chalet, pe lg membuta la keje kami, bdn dah letih Tp en 'Boss' mcm bese la, g lepak tgk live band kat dlm salah satu cafe Avillion tu.

Mlm tu kami tido lena diulik bunyi ombak laut, bkn ombak rindu eeekkkk, Eddin suka ckp mcm tu, kalo ombak je ombak rindu, tu je dia tahu... ekekeke....

Pg sok kol 6am aku da bgn, kali ni turn aku plak mandi lame2 dlm blk air tanpa gangguan ank2, sambil berendam sambil dgr deruan ombak kala hening pg (madah lg), lupa nk bg tau, bilik air kami tu konsep open air, yg part shower gedabak tu, nmpk langit & nmpk ombak kat bwh tu (tp aku lupe nk snap laaaaa).

Pas tu konon2 nk la g tgk sunrise kat area Spa tu, rupe2 nye gelap gelita lg, gile ko!!! br kol 6.30am aku dah terpacak kat situ, en 'Boss' pon sibuk takut2 kan aku yg ade anjing kat situ tp aku redah gak!!! 

So natijah nye dgr la ckp suami hik3...

 ni la sunrise dr beranda chalet kami tu 6.30am

 bln pon terang lg

 dah semakin cerah, yg ni Eddin yg nmpk dolu

Masa aku snap pict ni, bdk2 tu dah siap mandi pon, kol 7.15am kami dah gerak ke cafe tuk bekfes.

 ni aku nye 1st menu

 ni rereen nyer, eddin pon same

en 'Boss' Western skit pg nih.... tp nasi lemak aku pon dia hangkat gak he3

 ni 2nd menu aku 
 ni plak aku paksa rereen mkn satu lg menu, x kan mkn skit je, jab g nk mandi, sure lapor!!

ni last menu aku 
(mmg aku hantam byk bende, dolu kat Hard Rock aku t'kemut2 mkn coz sakit pelut)

 
Pas puas mkn, bdk berdua tu pon dah x sabo nk mandi pool lg mcm perangai dah kuar...

 ni bdk wat perangai tu

 baru kol 8.30am ni tp dah pns
Tp sblm tu kami singgah kat playground jab

 suke la tu dpt main

rereen pon same je ngan Eddin

 sepanjang jln ke chalet tu mcm2 ade tuk jamu mata, antara nyer bende ni PET FARM, next entry aku kan cite psl Rereen & Eddin feed this pet.

Pas puas main kat , kami bergerak ke chalet tuk siap2 mandi pool lagi, tp en 'Boss' tetiba punya agenda lain yg lg menarik, tertarik & a bit risk...


Tentu korang nk tau pe agenda en 'Boss' kan?????? 

Aikkkkkk jgn pikir yg bukan2, byk mata yg pandang ni, bab kata OSBON ekekeke.....



 p/s : kasi suspen skit, kite smbg next entry ;)

No comments:

Post a Comment