tq my follower

Sunday, August 7, 2011

Pre Raya Shopping

Memang aku & en 'Boss' plan nak settlekan baju raye Eddin & Rereen dolu, the last baru la nak beli kan baju Melayu  & Kurung plak. So One Utama la tempat yang sesuai, kami pergi pon sekali setahun je kat sini (bile nak cari baju raye) lain2 masa tak jejak pon.....



ni la hasil menyoppingan hari ini he3

Tapi ni baru separuh je dapat. Baju jer, seluar belom lagi, kena ade lagi sekali round untuk cari seluar & kasut plak.

Dalam kelam kabut pilih-pilih baju sebab Eddin banyak betol buat hal, since mula sampai dah MOODY memang menduga keimanan betol lah!!!!

Dah tido seround pon masih lagi tak memberi kerjasama yang bagus!!! Aku tengok en 'Boss' dah hangin semacam jer, kang tak pasal2 dia ajak balik plak, dia tu memang ade hangin kus-kus..... ekekeke

Sampai2 je One Utama (cari parking dekat 1/2 jam) iyyshhhkkkk2..... terus kami sambar satu stroller & pergi buat booking kat Restorant Good Evening Bangkok (ni pon kami pergi setahun sekali je, masa pose hik3). Tapi tmpat peberet kami dah full lolll...... So kena duduk side ujung sekali, ok laaa, janji area dalam kan..

Ni antara menu kami yang simple jer.....



 budak MOODY tayang gigi

 ni air kelapa aku nyer (umbrella tu ank2 aku rebut2, so dgn rase x malu aku pegi mintak lg hu3)

 Kerapu  with Thai Sos

 kangkung belacan

 Red Tom Yam Sefood yg best & pedas giler (rasa mcm cik GASTRIK aku panggil2 je hu3)

 clear Tom Yam Seafood (pedas giler gak)


kelapa yg telah ditebuk hik3

 mcm akrab je kan??? jab je, pastu mcm2 ada... ha3

 rereen tlg snap our pica

 show pillow

 msg2 hide something eekkk


 anak papa

 anak mommy

 masa ni rereen pon dah start moody, ngantuk + demam start dtg da....

 ni la rupe ikan tadi setelah dikerjakan

 close up lg, mmg best!! rangup sampai gigi ni, nasib situation x mengizinkan ha3...


Ni plak gaya-gaya seorang budak MOODY, sampai umah pon still MOODY lagi, so aku & en 'Boss'  biarkan aje, kasi dia MOODY abis-abisan, ha3....

 Eddin meradang coz dia x dapat buka shoe

lagi hangin bile sume orang buat x tau jek.....





No comments:

Post a Comment