tq my follower

Tuesday, August 9, 2011

2nd time buke pose

Kali ni en 'Boss' suruh aku plak tengok-tengokan tempat yang sesuai untuk berbuka pd hari Ahad lepas, yg penting bukan kat area umah!! SHAH ALAM la tu....

So sampai berpinor-pinor kepala aku tengok sume list tu.. adesssss

Setelah diteliti & ditimbang, en 'Boss' decided nak pergi Singgahsana Hotel, PJ. 

Kami siap minta table kat coffe house lagi, tak mau padat2 ngan orang ramai. Nasib memang senang & dekat nak ambik makanan.

Yang penting aku, en 'Boss, Rereen & Eddin peaceful.

 ni kat entrace

 kalo x center ni musti en 'Boss' ekekeke....

 menu ank2 sblm waktu berbuka

 serunding ni abis dek ank2 aku jek...

 sampai 5 kali aku tmbh kan, tgk le kecomotan nyer....

 ni bdk dah kenyang

 ni plak menu mommy & papa sblm solat Maghrib

 ni la yg di carik2 en 'Boss' kambing panggang, siap golek2 lagi

 ni plak 1st menu aku nye...

"kuih3, sape nak kuih??"
 masa ni dah nmpk skit kelainan Eddin, teruskn scroll ke bwh, nanti tau la cite seterus nyer

 dessert kesukaan ank2 aku

en 'Boss' mkn roti pita
 sedap eekkk yanggggg???

 ni pon salah satu peberet kami kat situ, pns2 mmg wallahhhh

 en 'Boss' mkn gulai daging kawah
 perahu dlm hotel

 mommy dpn perahu
 plak, tq Rereen snap mommy pica

 Eddin sedang membelasah cekodok 

 turn aku lak mamam

 masa ni ade Rabbani tengah perform kat blkg tu, tp aku x snap pica pon


 wajah kesayangan hamba, cheewahhh mcm lagu gak

 Eddin x mau kiss papa, coz tak leh lap pas kiss, boleh camtu????
dia mmg ank bertuah ler, sume nak clean & clear!!!!


 eeeeeeee, ank2 aku nih

 ni pon Rereen snap gak, dah leh harap ank dara aku tu....

 haaaaaah... kan dah kena sekeh.. ekekeke

Eddin takut lipas, nganga je lebih


ni cite best pasal Eddin si pembuat kes


cube korang teka ape yang tersalah pd Eddin dlm gambo ni?????
.
.
.
.
.
.
.
.


ni la yg SALAH itu

ni la jawapan bg soalan tadik, pakai kasut TERBALIK!!!, dah nak blk daaaa, br pasan.... coz dia pakai sendiri x mau org lain tlg pakaikan kat umh td....

Pas kenyang kami lepak2 kat area satu lagik...

 depan reception


 wat mcm umh sendiri....

 aku pon nyelit gak... he3

 sudah nye kami bwk je teh tarik kat situ, dah last ni sblm kuar


 ade gaya dayang istana x??? ke gaya dugong istana ha3



kaki kami, ank2 dah x pakai kasut, sibuk main lompat2 kat blkg ni...

No comments:

Post a Comment