tq my follower

Monday, August 15, 2011

Sanggul Moden Rereen

Aku memang dari dolu tak pandai buat sanggul, walau pon pernah berambut panjang mengurai hik3 (zaman muda belia) sampai la ade anak dara yang rambut panjang mengurai plak.... macam tu jer laaa...

Baru-baru ni, aku belajar la buat sanggul ngan MIL, dah 3/4 kali belajor, tapi still tak pandai-pandai.

So masa kuar entertain anak last weekend (smggu sblm pose), aku terjumpa satu bende yang dapat membantu aku membuat sanggul yang kemas dan cantik, so aku beli dua, saiz kecik, so boleh wat dua belah....

Rupe nyer Rereen nak suruh aku pakaikan sanggul express tu pegi skoll... 

So ari ni kami telah mengetest sanggul express tu ke skoll Rereen.

 ni la sanggul moden xpress tu...

nmpk sebelah je kan, sblh lg terkedlm sket

hari ni dia skoll semula stlh 1 mggu off dmm campak

posing2 bagai, pd hal seluruh bdn penuh lg ngan ruam2

 ni la close up dari belakang

dari side tepi plak...

No comments:

Post a Comment