tq my follower

Thursday, October 11, 2012

Turban ker Serban???

Aku tengok org pakai cantek sesgt.

Tapi yg pasti muke bulat mcm bola pon sesuai jer. 

Yg penting siap pakej make up sekali.

So aku pon google, u tubing (tgk dlm u tube) dan tgk gambor2 sampai nak muntah wakakakaka...  

Semata-mata untuk belajo cara memakai dan cari kekuatan untuk try pakai bile kuar umh.

Dan nak cari yg paling simple dan cepat, coz malas ngadap cermin lama-lama he3

Ade sekali dua, aku dah siap pakai itu TURBAN sebelum nak kuar umah, tp x sanggup so pi ambik tudung yg bese pakai tu semula.

Akhir nye satu mlm tu aku berani kan diri memakai itu TURBAN 
(mmg kekuatan dalaman penting utk try sesuatu yg baru)

Mula-mula en 'Boss' mcm nak tergelak, bkn mcm lagik, mmg dia gelakkan aku pakai mcm ntah ape2( tp aku wat muke bodo jer) kalo x try mane nk tau kan. 

Tapi 2 jam lepas tu, dia ckp mcm okey jer. Xde yg pelik pon. 
Haaaaaa kan aku dh ckp.

Tapi yg best nye aku pakai masa kuar beli groceries hak3 

Ade aku kesah!!!!! 

Yg penting tempat tu mesti fully aircond, kalo tak mmg tidak la teman nak berpanas2

1st time kuar mcm ni ;)
sila abaikn si kecik yg tgh mengendap tu ok he3

So aku pilih tudung 4 segi yg paling kecik & nipis dlm simpanan aku. 
Tudung tu mmg dah lama aku beli, sama umur ngan Rereen. So aku recycle jd TURBAN.

Senang jer beb pakai ni, main lilit-lilit jer. 
Tp oleh kerana dia gerak skit kat tepi tu so aku letak la pin kiri kanan, tepi pipi bwh tu, so x gerak-gerak dah. 

ni plak kali ke 2 aku pakai itu TURBAN.
Ingt nak beli la satu yg Instant, cpt & sng byk, main sarung je!!!

Ade sape-sape nak try pakai mcm ni???

Jom try, kalo tak try mane nak tau boleh ke tak????


2 comments: