tq my follower

Monday, October 8, 2012

Supper @ Bubba Gum Shrimp Co.

Ni cite minggu lepas, kih3 betapa slow aku aku meng updet, malas2 unta jer aku sejak dua tiga menjak nih!!!! 

Entah la ngape???? So jom layan cite makan-makan lagik.....

Tercari-cari ape makanan nak dimakan w/pon dah pukol 10 malam.

Akhir nye pedal en 'Boss' menghala ke Citta Mall. Aku pestime sampai situ.

Pusing nyer pusing ke Bubba Gum Shrimp Co. Kami akhir nye.

 Oleh kerana kami pestime mkn situ, so staff dia explain la cara2 nak mengorder. 
Korang jgn main hangkat tgn jer nak order. Dia x layan beb!!!

So RUN FORREST RUN color black tu sign tuk tolong jgn kacau table kami!!!! 
Kepada sume staff dlm tu. 
Ade satu lg sign yg blkg. Color merah tu, ape dia tulis aku dah lupe daaaaaa, yang tu suruh staff diorg dtg, nak order ke nak repat order danyg sewaktu dgn nye.

So yg selebihnye same mcm konsep kedai lain. 
Nasib dia explain mcm tu, kalo tak mmg aku dan ank-ank suke sangat hangkat tgn bile nak order hik3 (org Mesia la kata kan)

 







 
 en 'Boss' tgh berkira2 terpaksa kuar kan pulus jab lagik dgn Eddin si Beckham

 so setelah aku soal selidik staff dia, ni la menu paling ngetop kat situ, Shrimp Heaven 
(dlm bekas tu ade 3 jenis udang yg berlainan cara goreng & 1 fries)
burger tu plak utk bebudak berdua tu.

 muke-muke tak tahan bau semua makanan kat depan tu 
tp kena paksa ambik gmbo dolu. 
Well mommy korang kan???

ni la shrimps yg paling best dlm set Heaven tu, mmg terbaaaeeekkkkkk

Masa tuk gerak balik Shah Alam, mcm jauh sgt kan....

 sblm msk kete, nanti nak jln2 sini masa siang plak la... 
mcm best jer



No comments:

Post a Comment