tq my follower

Monday, October 22, 2012

Nasi Lemak Bungkus Vs Air Paip

Assalamualaikum semua. Dah lebih seminggu aku x updet blog kan....

Kemalasan melanda diri ku di kala musim hujan-hujan nih hu3

Tapi sebelum tu aku nak share gambo yg mmg tangkap leleh di kala hujan he3



Ni waktu gumbira makan nasi lemak pagi tadi. Memang mabeles!!!!!

Waaaa hebat nye aku masak sarapan. 

Sorry bukan aku yg msk tp org dlm kedai masak wakakaka....

Sape2 nak try boleh la pergi Restoran Azira kat Section 10, Shah Alam. Ambik yg dalam bungkusan yer, yg dlm bekas tu tak sama rase nyer. Cume yg ni aku tambahkn sambal sotong.

Balik dari bersarapan tu dgn hati yg berbunga2 riang ria ingat nak la masak asam pedas ikan pari ngan sayur kukus baby pak choi sekali memang CHOI CHOI betoi la....

AIR PAIP TAKDE!!!!!!!!!!

Mmg dr semalam dah low pressure, ingt tgh hari ni ok la, sekali terus lesap!!!!!

Ape lagik berumah tangga kat mall la separuh hari tadi. 

Makan, solat buang ape-ape yg patut.

 ni masa lunch kat Sari Ratu, Subang Parade

 ni plak melepak buang masa sambil teman en 'Boss' buat keje

Pastu aku plak jd Minah despatch hantar DO kat Wan Hai Lines. 
Pasni aku claim la extra gaji ngan en 'Boss' ha3

Balik umh dlm pukul 5pm. Sekali air belom ade uwaaaaaaaa!!!!!!!!

Camner nih?????

Tgh pikir2 mane nak numpang guna bilik air. 
Sampi ke saat iniiiiiiiiiiiiii....

Nanti dah dpt sumber air aku sambung ok, byeeeeeeeeeee




No comments:

Post a Comment