tq my follower

Wednesday, October 3, 2012

Kawan Lama

Assalamualaikum.....

Dah lama aku x mengupdet blog eekkkk...... sian dia :(

Sejak wifi semput macam kete rosak ni, aku pon semput gak nak mengupdet hua3

Tapi story ni aku nak share jugak, pasal aku jumpe kawan lama aku.

Ni kali ke tiga kami jumpe 1st aritu masa aku br pindah Shah Alam. 2nd masa reunion kat Cherating.

Walau pon hanya 2 jam kami chit chat sambil minum dan makan-makan. Tapi memang berbaloi.

Selama ni kami just chit chat dalam fb & wassap jer. 

Sekali sekala nak la real plak kan...

 my bestie Watie

So skrg mari aku bawak korang ke tahun 1992, almost 20 tahun ke belakang hokeyyyy 
(bayang kan korang tgh budak hingusan lagi).

Aku berdaftar masuk satu sekolah agama di Pahang. 

Aku stay selama 4 tahun kat sana dr kelas peralihan (bkn kelas budak tak pandai membaca yer) tp masa ni kami br nak mangenal Bahasa Arab so ambk masa sethn, sampai aku sampai form 3.

Masa ni aku duduk hostel, masa duduk hostel tu la terjadi nye pakatan berantai he3...

Secara tak sengaja kami telah menubuhkan satu kumpulan tidak berdaftar, kire macam geng kongsi gelap la ha3...

Salah dua org adalah aku & kawan aku ni si Watie. 

Kami duduk satu kelas sethn jer, dlm hostel pon x pernah lepak sebelah katil, tp kami close. Kemana-mana selalu berdua. Pelik gak kan...

So nak dijadikan cite dia dah lama cari aku dalam FB, tak ketemui coz aku kan pakai nama glamer sesangat!!!! hak3

Glamer ker????

Akhir nye aku yg jumpe dia dolu, binggggooooo!!!!!!

Bermula dari situ laaa, kisah kami kembali terjalin cheeewahhh mcm lagu SLAM plak.

Sampai la skrg walau pon masing-masing dah rupa paras berbeza sesangat, tapi kalo sharing ape-ape memang aku comfortable dgn si Watie ni laaa..... 

 aku, Watie dan Aya kwn Watie masa duk Kolej merangkap tukang GPS bergerak.
Dah dua kali dia tolong bawak kan.
Lupe nak bg tau Watie ni stay kat Rompin, Pahang. 
So jln KL memang buta laaaa.... mcm aku gak hik3

So harap kami will still macam ni forever & after.

Sejarah masa kami duduk asrama tu memang kalo dicite kan 3 hari 3 mlm x habis...

Memang memori terindah la..... cer kalo kami dolu diam dan skema jer, xde ape sangat nak sharing.

Tapi kami ni memang ke ba boooommmm!!!!! masa tuh hak3

Waima sekarang pon....... (pasan nyer)




No comments:

Post a Comment