tq my follower

Thursday, September 15, 2011

1st Open House 11' Diamond Creek

Ni open house umh kenalan adik en 'Boss' kat Diamond Creek, nmpk name mcm tmpt org putih kannnn??? tp tmpt nyer mmg ceruk je, tepi2 hutan & dekat bukit2 jer... tp value tanah dia jgn cakap la, seram mak nk publish...he3

Umah Captain ni pon mmg cantek giler.... Bile la dpt sejibik mcm nih... en 'Boss' ade brannnnn???

Wife Captain ni K.Ima pon friendly sgt, w/pon kami br 1st time jumpe, ank2 diaorg pon same.... so aku ngan ank2 buah aku pon muke badak je ambik gambor dlm umh dia yg mmg peaceful tu... wat mcm umh sendiri,


Tp yg paling aku hengat sampai hari ni, satu perkataan yg Capt tu cakap masa kiteorg nak gerak balik "Teman kutip sekor2 CECIBO tu dr PJ".

Mati2 aku ingt CECIBO tu pepatung yg banyak kat depan umah dia, rupe nyer CECIBO tu beruk yg saiz kecik tu, haaaaalaaaahhhhh... mmg kelakor tol Captain tu.... w/pon cakap Melayu mcm kamus dewan bahasa, tp bile ckp Perak, mmg pekat giler!!!


Qasih yg geram ngan PICU


tuan umh nyer....
Eddin pon geram gak.....



Eddin sampai baring2 tuh.....



ni Yasmeen ank Ude





muke same kan??? Rereen & PICU




tengok en 'Boss' nyer urat tgn ngalahkn org wat keje berat, urat2 nyer hik3 padahal........


sempat gak aku nyelit nih....

ni la camera woman import aku hik3




kat bwh tu mcm2 pokok Captain tanam, berkebun mmg hobi terbaeeek Captain

ni la Ude (Lokman) & Ummi (Nedda) tunggu masa nak meletup nih, due awl Oct

aku smpt duduk kat sini.... tmpt ni mmg betoi2 tgh umh open air lagik, pe org panggil Courtyard...

ni depan umah



kalo korang perati betoi2, mmg byk pepatung kat ats kepala aku tu
pas ni ade insiden sedih ank bujang aku tu, Eddin
tgk!!!! tetiba jatuh plak, dia mmg x balance kalo berlari... haaaaaaah kan dah kena


tengok dah nangis, sian jek... tp kami wat dunno je...kang terus jd angin, ribut & taufan


kan dah nak start angin daa.....

sampai umh Ude, terus minta ngan Ummi ubt gamat, nasib la Eddin....



No comments:

Post a Comment