tq my follower

Monday, September 12, 2011

Raye 11' (part iii)

Ni plak cite masa aku kat kg en 'Boss' Perak, byk version gak tp aku satu kan dlm satu story, kang jenuh plak nak wat satu2... sampai basi plak cite raye aku ni x abis2....

Oleh kerana tahun ni sume ank beranak MIL aku turn umh mertua, tggl la si Ame je sorg kat umh raye pertama, kami pon decide la ambik gambo masa k.long diaorang nak balik ke Klang, memang agak kelam kabut maklum la, dah ramai askar2....



 ni ank bongsu k.long en 'Boss' Deeja , tp bongsu ker???? hik3



 tgn si eddin tgh kacau tudung cute si Deeja

 ni gambor k.long ngan ank2 kecik nyer Adam & Deeja

 dongak ke langit sblm pegi beraya di mlm hari

ni la sume nyer, ehhh tp aku xde coz tkg ambik gambo hu3...
 kakak ain & rereen

 kakak peace 

 ni br sume ank2 MIL & menantu serta cucu

 kasih wat stunt, eddin takut2 tp nak gak wat

 dua beradik menjunjung ank msg2, tp en 'Boss' dah gigil2 tgn coz eddin mmg berat woooo...

 satu2 nyer ank perempuan MIL, K.Long Linda

 abg ijam & k.long ngan petai yg br diambi dr pokok blkg umh, fresh tuh!!!

 on da way nak main buaian kat dpn dewan, kena YANKY tu, Eddin termanja sgt2 dgn en 'Boss' setelah ditinggalkan 5H4M kat Jengka, Phg

 MIL ngan cucu kesayangan Ain (yer ker??? ) ahakzzzz

kat dpn pondok plak....

No comments:

Post a Comment