tq my follower

Friday, September 23, 2011

Hari Ini Dalam Sejarah

Mak aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!! Dekat2 pukul 12 tgh ari ni dekat 20 ekor BERUK berpanjat panjatan kat depan pagar golf depan umah aku ni, siap dukung baby bagai!!!!!

Aku duk tingkat 2 jer, mmg lepas dia msk koridor aku nih.....

Tolonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, kalo dia bwk lari kain baju aku yg br dijemur (dah 2 ari x basuh, tunggu yg dijemuran kering dah 2 ari gak) habis laaaa..........

Ni nak kena report management nih!!! en 'Boss' sila singgah ke opis management, suruh diaorang halau sume BERUK2 tu..... 

Betoi2 menyeramkan aku..... 

Lom lagi si Eddin tgk, mau memjerit budak tu, almaklum la budak 'penggeli' kan.....

 ni betoi2 depan koridor aku

 ni dia mcm berlari ke arah parking kete en 'Boss' nih!!!!

No comments:

Post a Comment