tq my follower

Tuesday, September 27, 2011

Best Moment Huga Huga Raya (part i)

Last up date ari tu aku bagi tau pasal nak beraya bersama kawan2 lama masa kat Uitm

Kami kenal since hari pertama mendaftar dekat kolej. Kire2 mmg kami geng la. 

Sampai la ni kami still keep in touch, dah memang sekepala huha huha huha la kata kan...

Hari pertama Sabtu 24/09/11, kami plan nak pegi umah 2 kawan kat area Puchong, bersama-sama dgn 4 org lagi yg datang secara solo (bwk ank jer, hubby sume tinggal umah t'masuk aku) ha3....

Tapi disebabkan yg single mingle sorg tu tak dapat nak mengadakan diri pada umah 1st tu, kami pegi la ber3 jer dlm sebuah kete. Yang sorang lagi tu, duk area Puchong gak, siap2 msk2 tuk kami, tinggal kan umh sekejab tuk join kami kat umah 1st tu.


DI RUMAH PERTAMA (RINA & IWAN)

 Nasi beriani, aym merah, daging beriani & acar timun, best!!!! suami isteri ni msk2...

 ank tuan rumah lena, kepenatan, sampai kami blk...

tengok aku nyelit sampai nmpk separuh jek....

 sume dok nak susun kedudukan nih....

 dah siap susun sume, aku plak xde, jd camera gur jab he3
L-R (Nisa, ank Rina, Nick & Muaz, Zai & Adam, Rina & Eddin, Ain & Rereen)

 terpaksa la aku duk dpn, terserlah kebesaran ku kui3.....
 
ni kat dpn umh Rina, nk gerak ke Kinrara plak umh Zai

RUMAH KEDUA (ZAI & AZRIN)

ni la yg single mingle tercicir tu, dlm gak follow umh kedua McLee

 ni aku kacau Zai masa nk tapaw kan soto

 ni kes ngata aku sambil tgk gambo dlm camera aku plak... ha3

 L-R (McLee, Ain, Nick, Zai)

gossip mom's
 kacau daun sekali lg...hik3

anak Zai, Adam bersama anak2 ku




4 comments:

  1. moga persahabatan ini diberkati selamanya.doaku moga kita sume berada dlm lindungan dan bimbinganNYA,,,tqvm..love u all..muah..muahhh..
    p/s:doakn aku msk group korang cpt skit...ngeee...

    ReplyDelete
  2. Hi LaLola, love your callsign...I enjoyed looking thru your very nice hari raya gambars.
    Great looking family you have.
    Have a nice day, and keep a song in your heart.
    Lee.

    ReplyDelete
  3. Naaa.....Insyallh... hope we still keep & touch forever n ever. ;)

    Uncle Lee, tqvm :)

    ReplyDelete