tq my follower

Saturday, August 20, 2011

Gift Gift Gift

Nak kata Gift hari lahir dah lepas bulan Januari, ni dah nak dekat Raya, tak kan hadiah hari raye plak..... 

Ishhkkkk3.... kalo hadiah raye bagilah baju raye ker, getah rambut raye ker tak pon duit raye pon ok gak laaa......

Ni aku nak citekan pasal best friend anak aku si Rereen kat school si Arysh, tetiba bagi hadiah la plakkk.....

So aku terus ingat kan Rereen suruh ask Arysh nape dia bagi gift nih??? Ker dia salah friend nak bagi ekekeke....

 sblm bukak mcm cd jer isi kandungan nyer


.
rupe2 nyer book

Hari ni (Jumaat) baru kami dapat kepastian, dari Arysh kenapa dia bagi gift ni kat Rereen, dia cakap, "Saje-saje jer". 

Nampak nyer aku kena redah kedai buku untuk cari balasan pemberian kawan Rereen ni, bak kata en 'Boss' bagi book cara2 berpuasa kali pertama, coz Arysh belom lagi pose. Cume dua orang je kawan-kawan nyer posa iaitu Rereen & Melina hik3.....

4 comments:

  1. min..aku rasa la budak tu minat kot kat reren tu..(wah..kecik2 da der secret admire la)hahahah

    ReplyDelete
  2. ha3..... mule3 mmg kami rase camtu, tp boy tu pemalu ya amat..... nmpk org je, merah satu bdn, muka jgn ckp la ngeeeeeeee......

    ReplyDelete
  3. along..ce upload sket pic bkl son in law along tu..hhhehehhe.

    ReplyDelete
  4. naaaa... nanti aku kasi extra large nyer gambo si Tengku Arysh Rizzqin bla3.. x hingat name penuh dia daaa...... hu3

    ReplyDelete