tq my follower

Tuesday, August 2, 2011

1st day Buka Puasa

Ini adalah kesinabungan entry aku yang ade cite pasal Holiday Villa hari tu.

Dah booking 2 minggu sudah, so sure kami dapat table dalam la, bukan yang kat Courtyard tu.

Tak sempat nak snap picture makanan pon, coz sibuk dok ambikkan Rereen & Eddin icecream, makan sampai 3 bowl sorang, buruk lantak betoi diaoarang (mommy pon x sempat rase) hu3......

Kami pergi satu umah, so Ucu pon follow la sekali, sempat jugak en 'Boss' solat terawikh kat situ, sambil aku jalan-jalan dari dalam sampi luar cari makanan yang dah x tau mane satu nak angkut kat meja. 

Yang penting aku tak makan nasi pon, so perut memang leh masuk pe-pe jer yang teringin dek tekak...ekekekeke...

Tapi yg paling best aku rase, roti canai durian, siap tunggu chef msk tu, tp x smpt ambik pica pon.....

 salah daaaa!!! spell name ank aku, only one Z okeyyy


 air dlm labu sayong ni payau2 skit, en 'Boss' minum

 bdk demam campak ni pon x mkn nasi, mkn desert je byk

 budak ni mkn sate byk

 ni 1st menu en 'Boss' pilih utk tekak dia & bini dia ekekeke....

ni plak 2nd menu en 'Boss' pilih
 makkk aiiiii, peha sape la besor tu??

 bdk demam campak ni dah boring, membebel & ajak blk jer...

 gurau senda 2 beradik

 ni mcm momok eekkkk

 sambil tunggu en 'Boss' mkn last trip pas terawih, kami posing kat Courtyard


 amboi bdk demam campak nih!!!

 ucu snap by eddin

ucu snap by rereen


 rereen snap mommy pica

 dia ni mcm2 pose la.....

 tengok, w/pon demam still leh posing mcm2

No comments:

Post a Comment