tq my follower

Thursday, September 20, 2012

Ke Tarbush, Starhill

Kalau korang perasan aku dan family memang selalu makan Arabic food kan....

Selepas jalan-jalan Bukit Tinggi last 2 week, en 'Boss' ajak merasa makanan Arab kat Tarbush dalam Starhill.

Korang pernah sampai Starhill KL???

Aku pestime sampai ooiiiii..... 

Walaupon aku dah 14 tahun bermautautin di Klang Valley tapi ni pestime hokeyyy!!!!

Zaman aku mude remaja dolu takat Lot 10 jer area Bukit Bintang aku pernah sampai 
(masa ni Pavilion pon baru nak bancuh simen he3).

Tapi kalo nak shopping memang bukan taste dan standard aku la... 
(buat masa skrg, tp esok lusa tak tau la kan). 

Rasa macam kat Milan atau Paris pon  hadooo kih3

So kami terus je ke pangkal jalan ke Tarbus kat level FEAST.

Pikir nye pikir kami ambik la 3 main course.

 ni la Maklouba Lamb. 
Setepek kat atas nasi tu bukan telok mata kobau ok, tapi 2 keping terung yg digoreng dan pencicah tu adalah mayonis cair (kalo tak salah la)

yg ujung belah kanan tu Briyani Chicken dan yg ditgh tu Macaroni Cheese

Beriani Chicken tu bese-bese jer rasa nye tp Maklouba Lamb tu memang sedap ooooo....
  aku yg tak berapa makan lamb ni pon tersuka makan ekekeke.....

Rege Maklouba Lamb ialah RM 32, Beriyani Chicken RM 32 dan Macaroni Cheese tu RM 30.

Boleh tahan la harga makanan tu semua, belom taraf hotel lima bintang lagi walau pon duk dalam mall yg berbintang dan berbulan-bulan he3....

So memang akan repeat ini lamb arrrr ;) 

Satu lagi aku nak citer pasal ladies diorang. Maaakkkk aiiihhhh!!!!!

Urban + Zaman batu hik3

Mesti korang pelik kan.... Urban sgt coz mcm bilik hotel dalam tu. 

Satu lagi takde paip dlm toliet, kalo terkucil ok lagik tp kalo yg besor tu memang idak la temannnnnn....

Zaman batu pulak dia nyer paip air kat sinki. Cer korang teka camner nak keluarkn air dr paip kat bwh tu?????



Kita putar dolu!!!!!!

Itu lah yg kena dilakukan kepada roda beso besor tuh. Baru keluar air paip dia. Kalo paip belah kanan putar ke kanan. Kalo belah kiri ke kiri putarkan.

Memang ade seorg pekerja yg tolong putarkan, kalo toliet perempuan, perempuan la. Kalo toliet laki pon laki yg putarkan (aku siap interbiu en 'Boss' hik3)

Ha3.... Kejakunan melampau kami dalam tuh!!!!

Sudah nye Eddin dan Rereen sibuk dok ajak ke tolilet lagi dan lagi dan lagikkkkkkkk.

Udoh-udoh la anak-anak oiiiii. 

Jom kite balik umah, dari pagi sampai malam berjalan jer kite ni...





No comments:

Post a Comment