tq my follower

Wednesday, January 23, 2013

Top Up SKII 2013

Sekali semua nye tinggal nyawa-nyawa ikan (bajet ciput masa tu).

Walaupon dah hampir sethn pakai produk ni, kdg2 pakai lengkap kdg2 mane yg ade jer hu3

Guna pon sehabis jimat takut lari bajet oooo... 

Kang jenuh lak nak kejor bajet...

Kebetulan plak hormon ape ntah datang, semua jd x betoi. 
Period pon x betoi, otak pon x bape centre, muka mcm-mcm mendapat la!!

Seeeedddiiiiiihhhhhh!!!!

Sekali hambbbeeeekkk.......

Terkenyit-kenyit mata en 'Boss' menengok total barang SKII aku kali ni. 
Tapi dpt free gift sebatang payung besor, hepi gak la w/pon nak melayang jab gi duit-duitan en 'Boss' hik3

Seperti biasa aku akan ambik set dgn 75ml Facial Treatment Essence (FTE),  1 botol kecik Clear Lotion, dan sekeping mask dgn harga RM199 kali ni dlm box merah cantek coz Christmas edition. Mak sukeeeee!!!!!

Cleanser pon habis so hangkat jugak satu, RM199 lagik.

Sekali auntie kat kaunter tu tgk muka aku teruk sgt ade pimple (tgh beranak pinak) dan berminyak sesangat. 

So slow2 dia cucuk jarum kat aku he3...

Try nye try, test nyer test, mmg aku rase elok sgt aku pakai satu bende baru iaitu Facial Clear Solution. Walau pon rege nye RM268, 100ml tp tahan 5 atau 6 bln bak kata auntie tuh!!!!

Muka aku skrg x sesuai pakai moisturizer lagik coz kena hilangkan minyak yg mcm goreng nuget ni dulu hu3

Malas aku nak total kan semua, yg penting less than 1K ;)

Oleh kerana bulan celebration besday en 'Boss' dpt lg voucher Parkson RM50. 
So dpt la en 'Boss' beli satu brg dia (peberet dia la perfume).

 Tp aku byk hokey....

Terima kasih sgt2 kat my luvly en 'Boss' coz spend byk2 tuk aku (1st time ok) muaaaahhhhh!!!!

Lepas ni nak ngepaw handbeg LV plak boleeeeee?????
(lariikkkkk kang dpt mkn selipar muahahaha)


 Tambah lagi satu perfume YSL tuk en 'Boss'

Parkson plak aritu ade belian RM100 dpt RM10 voucher, pe lagik berderet lak voucher dpt. 

So voucher tu spend brg tuk Rereen & Eddin plak.

Baru fair & square, ank berank shopping....

 inilah kesemua hasil belian aku mggu lepas

Kalo lepas ni muka aku tak flawless bagai tak tau leeee....

Tapi dah seminggu aku pakai set ni dgn xde skip bile2 masa pon. 

Mmg rase semua jerawat xpecially kat jaw ni dah tak sakit. 

Kalo x denyut2 jer nak menaik lg!!! Bercucu plak kot kat situ.....

Nanti dah sebulan aku share gambo latest aku ok.




No comments:

Post a Comment